Samme herVeldigføles som en evighet til også! Må bare slutte å se på kalenderen for det føles ikke som om den minker så mye
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herVeldigføles som en evighet til også! Må bare slutte å se på kalenderen for det føles ikke som om den minker så mye
![]()

Så gøy!! Hvor sjekker du?Jeg bestilte spontant en tidlig UL til i morgen. Jeg har en halvtime ledig på et oppdrag i Oslo, så håper jeg klarer å skvise det inn. Har kun 9 minutter fra toget ankommer til UL-timen, så hvis toget blir forsinket ryker 1500kr ut av vinduet. Men den sjansen er jeg villig til å ta (vi har ikke et slikt tilbud i byen jeg bor i)! Fikk et akutt behov for å sjekke om hjertet slår.![]()
Så spennendeJeg bestilte spontant en tidlig UL til i morgen. Jeg har en halvtime ledig på et oppdrag i Oslo, så håper jeg klarer å skvise det inn. Har kun 9 minutter fra toget ankommer til UL-timen, så hvis toget blir forsinket ryker 1500kr ut av vinduet. Men den sjansen er jeg villig til å ta (vi har ikke et slikt tilbud i byen jeg bor i)! Fikk et akutt behov for å sjekke om hjertet slår.![]()
På Oslo City Legesenter tror jeg det het. Oslo City i alle fall. Tror jeg skal klare å komme meg dit fra Oslo S på 9 min. Hehe!Så gøy!! Hvor sjekker du?
Var det jeg tenkte!! Skal du til Aage? Han er sykt flink. Jeg får jo alle UL gratis, men tenkte å ta en tur til han selvomPå Oslo City Legesenter tror jeg det het. Oslo City i alle fall. Tror jeg skal klare å komme meg dit fra Oslo S på 9 min. Hehe!

Ja, det er faktisk han jeg skal til! Guri, så godt å høre! Jeg har vært på Oslo City i de to andre svangerskapene også, i uke 12 (da det ikke var inkludert UL før i uke 12), men da var jeg ikke hos han. Så jeg var veldig spent på å få en mann denne gangen. Veldig betryggende at du har vært fornøyd!Var det jeg tenkte!! Skal du til Aage? Han er sykt flink. Jeg får jo alle UL gratis, men tenkte å ta en tur til han selvom![]()
Håååper bare ikke det blir forsinkelser med toget. Ja samme, sjekker telefonen hele tiden!Åh, nå lurer jeg så fælt på hvordan det går med @RanA som skulle ha UL i går. Håper det går bra…![]()
Bare det ikke var dårlige nyheter, siden vi ikke hører noeÅh, nå lurer jeg så fælt på hvordan det går med @RanA som skulle ha UL i går. Håper det går bra…![]()
Åh, nå lurer jeg så fælt på hvordan det går med @RanA som skulle ha UL i går. Håper det går bra…![]()
Ja samme, sjekker telefonen hele tiden!
Åå, kjære dereBare det ikke var dårlige nyheter, siden vi ikke hører noe
Beklager så mye at det ble stille fra meg i et døgn. Det var bare fordi jeg har vært så dårlig at jeg ville kaste opp bare ved å se en skjerm
men startet på xonvea i går, og nå begynner tåken å lette.
alt var som det skulle! Jeg ble som jeg trodde, satt noen dager tilbake i svangerskapet. Hun mente at siden lille er 7mm så var jeg 6+2 i går, ikke 7. Men jeg er overlykkelig!Så godt å høre! Så glad på dine vegneÅå, kjære dereBeklager så mye at det ble stille fra meg i et døgn. Det var bare fordi jeg har vært så dårlig at jeg ville kaste opp bare ved å se en skjerm
Men, det gikk så bra i gårvi fikk se lille OG hjertelyd
alt var som det skulle! Jeg ble som jeg trodde, satt noen dager tilbake i svangerskapet. Hun mente at siden lille er 7mm så var jeg 6+2 i går, ikke 7. Men jeg er overlykkelig!
Og igjen, beklager for at jeg ikke hørte av meg. Skjer ikke igjen![]()

Så fantastisk å høreÅå, kjære dereBeklager så mye at det ble stille fra meg i et døgn. Det var bare fordi jeg har vært så dårlig at jeg ville kaste opp bare ved å se en skjerm
alt var som det skulle! Jeg ble som jeg trodde, satt noen dager tilbake i svangerskapet. Hun mente at siden lille er 7mm så var jeg 6+2 i går, ikke 7. Men jeg er overlykkelig!
Nå ble jeg så lettet!!! Vi er akkurat like langt på vei nå

Å så gøy! Det blir hyggelig å følge hverandre framoverSå fantastisk å høre![]()
Nå ble jeg så lettet!!! Vi er akkurat like langt på vei nå
Edit: jeg er en dag foran, regnet feil. Men uansett veldig tette![]()

Dette var altså en så god nyhet!!Åå, kjære dereBeklager så mye at det ble stille fra meg i et døgn. Det var bare fordi jeg har vært så dårlig at jeg ville kaste opp bare ved å se en skjerm
Gratulerer så mye!
Tuuuuusen takkDette var altså en så god nyhet!!Gratulerer så mye!
![]()

Klarer vel å holde ut til uke 18 for å vite kjønn tenker jeg. Men, vet dere om de tester for alle trisomier/kromosomfeil på den NIPT-testen her i Norge? Jeg leste at den i Sverige var litt mer nøyaktig, så er litt usikker. Noen tips?Jeg kommer ikke til å kontakte fastlegen før jeg nærmer meg uke 12... de får jo ikke "gjort" noe uansett så tidlig, annet enn å henvise til første ultralyd.Er det noen her som har fått time til tidlig ultralyd? Jeg vurderer å bestille time til privatUL, men jeg vet ikke når det er for tidlig? Jeg opplevde SA før jeg fikk UL sist, så denne gang vil jeg så gjerne få sett noe
Har også fått time til fastlegen først når jeg er 9+2. Er ikke det litt sent?
Hvor mye betaler du for det?Jeg har bestilt ultralyd i Sverige for å få gjort en NIPT-test og ultralyd samtidig, i uke 10. De sjekker kjønn også, så ble fristet til å reise dit, for jeg vet at jeg blir så alt for nysgjerrig og utålmodig på å vite mer om mageboeren.
Men vurderer en tidligere UL også pga mye bekymringer denne gang, for å (forhåpentligvis) se hjertet slå. Litt usikker pga prisen da…