Er det noen som har bestilt time til privat tidlig ultralyd? Vi har bestilt time til ca. uke 8. 22 dager igjen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ordinær tidlig med henvisning er uke 11-14Hvis man blir henvist - er det i uke 7 ca man får tidlig ultralyd?
Jeg var innlagt i forrige svangerskap grunnet sterke smerter som de trodde var exu. Husker at de ikke kunne se noe annet enn tykkere endometrium(?)Har selv bestilt til 18. nov, men ble henvist til ø-hjelps UL idag (4+5) da fastlege mistenkte exu. Men de fant ingen verdens ting verken i eller utenfor livmor. Men har normal forhøyning i hcg, så håper det bare var for tidlig for å seNoen her som har vært på UL så tidlig før og sett noe?
Samme fant de hos meg ja. De sa det kunne både indikere graviditet, og det kunne være sånn uten graviditet ifh til hvor jeg er i syklus. Endte det i at du var gravid når du var inne til det?Jeg var innlagt i forrige svangerskap grunnet sterke smerter som de trodde var exu. Husker at de ikke kunne se noe annet enn tykkere endometrium(?)
Jeg var gravid ja, og nå er det en liten jente på 17 mndSamme fant de hos meg ja. De sa det kunne både indikere graviditet, og det kunne være sånn uten graviditet ifh til hvor jeg er i syklus. Endte det i at du var gravid når du var inne til det?![]()