Tidlig ultralyd

Skal ha legetime på mandag, så tenker å høre om det er mulig å få en henvisning til tidlig ultralyd siden det er IVF. Sykehuset tilbyr det i uke 7, men vi bor godt over fire timer unna :)
Om ikke bestiller vi selv.

Første legetime 8/11, er da 6+5 så ikke veldig langt på vei da men fastlege har UL og kan se etter hjerte hvertfall.
Lovet tett oppfølging pga tidligere historik. Så håper fastlege får gjennomslag for tidlig UL.

Hvis man blir henvist - er det i uke 7 ca man får tidlig ultralyd?

Har selv bestilt til 18. nov, men ble henvist til ø-hjelps UL idag (4+5) da fastlege mistenkte exu. Men de fant ingen verdens ting verken i eller utenfor livmor. Men har normal forhøyning i hcg, så håper det bare var for tidlig for å se :) Noen her som har vært på UL så tidlig før og sett noe?

Har selv bestilt til 18. nov, men ble henvist til ø-hjelps UL idag (4+5) da fastlege mistenkte exu. Men de fant ingen verdens ting verken i eller utenfor livmor. Men har normal forhøyning i hcg, så håper det bare var for tidlig for å se :) Noen her som har vært på UL så tidlig før og sett noe?
Jeg var innlagt i forrige svangerskap grunnet sterke smerter som de trodde var exu. Husker at de ikke kunne se noe annet enn tykkere endometrium(?)

Jeg var innlagt i forrige svangerskap grunnet sterke smerter som de trodde var exu. Husker at de ikke kunne se noe annet enn tykkere endometrium(?)
Samme fant de hos meg ja. De sa det kunne både indikere graviditet, og det kunne være sånn uten graviditet ifh til hvor jeg er i syklus. Endte det i at du var gravid når du var inne til det? :)

Back
Topp