Er det noen som ikke bestiller ekstra time til tidlig ultralyd? Som venter til den ordinære tidlige? Eller bestiller alle privat/blir fulgt opp av gyn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg venter på den offentlige tul![]()
Jeg har hatt tidlig ultralyd hos gyn tidligere men da fikk man jo ikke ultralyd så tidlig. Jeg vurderer å vente, det var i uke 11/12 jeg hadde sist og det er jo rundt der man får time, mellom 11 og 14?Jeg venter også til otul![]()

Ja, stemmer. Fra 11+0 - 14+0 tror jegJeg har hatt tidlig ultralyd hos gyn tidligere men da fikk man jo ikke ultralyd så tidlig. Jeg vurderer å vente, det var i uke 11/12 jeg hadde sist og det er jo rundt der man får time, mellom 11 og 14?

På nytt igjen?? Hørte om noen som nylig hadde vært på det på unn fordi det var åpnet igjen?UNN har visst midlertidig stengt ned offentlig tilbud for tidlig UL..
Har derfor bestilt privat i uke 12. Veldig spent![]()
Vi misforsto hverandrePå nytt igjen?? Hørte om noen som nylig hadde vært på det på unn fordi det var åpnet igjen?
va hvis privat ho hadde tatt.. Typisk TromsøOh no! Jeg håper de tilbyr på mitt sykehus. Kan jeg finne ut på noe sted? Jeg skal jo ha nipt ogsåUNN har visst midlertidig stengt ned offentlig tilbud for tidlig UL..
Har derfor bestilt privat i uke 12. Veldig spent![]()
Her i nord gjelder det for UNN, Harstad og Narvik da de har problemer med å få tak i nok ultralydjordmødre: https://unn.no/stopper-tilbud-om-tidlig-ultralydOh no! Jeg håper de tilbyr på mitt sykehus. Kan jeg finne ut på noe sted? Jeg skal jo ha nipt også
Det eneste jeg finner er om uke 18, siden ble oppdatert i 2021.. HmHer i nord gjelder det for UNN, Harstad og Narvik da de har problemer med å få tak i nok ultralydjordmødre: https://unn.no/stopper-tilbud-om-tidlig-ultralyd
Vet ikke hvordan ståa er i resten av landet, men kanskje du finner informasjon på sykehusets hjemmeside?![]()
Det eneste jeg finner er om uke 18, siden ble oppdatert i 2021.. Hm
Ah nå fant jeg! Jeg får tre ultralyder! Hurra!

Jeg leste det! Ble gledelig overrasketTelemark var en av de som var først ute med å tilby otul faktisk! Også er vi så heldige med den vektkontroll i uke 32, det er heller ikke alle i landet som får så vi er heldige![]()
Setter VELDIG pris på den vektkontrollen, jeg som er så redd for å få en stor baby igjenOff det hører jeg flere si. Jeg fikk testet under tvil.Jeg prøver å vente til otul
Legen meinte at å ta blodprøver for å sjekke hcg var unødvendig, så jeg kommer meg gjennom angsten ved å ta graviditetstester for å følge med på at det stiger/holder seg.