Tidlig ultralyd

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Er det noen som  ikke bestiller ekstra time til tidlig ultralyd? Som venter til den ordinære tidlige? Eller bestiller alle privat/blir fulgt opp av gyn?

Jeg venter også til otul :happy:

Jeg venter til den ordinære tidlige ultralyden :)
Hadde privat i uke 10 med de to andre, men da hadde jo ikke tilbudet om tul kommet.

Jeg får en ultralyd rundt uke 6, også kommer jeg til å be om en ekstra før den otul, dette pga at jeg mista i sommer. De på sykehuset sa jeg kunne gjøre det når jeg snakka med de i sommer.

Jeg venter på offentlig tidlig ultralyd. Forrige svangerskap tok jeg privat ultralyd rundt uke 10, men det var før det offentlige tilbudet var ordentlig rullet i gang.

Jeg tror kanskje jeg venter på offentlig jeg også denne gang! I alle fall om jeg får 3+ på clearblue og alt ser ut til å utvikle seg greit :Heartpink

Nei velger å vente til den ordinære tidlige. Føler ikke man får se så veldig mye tidligere en det, annet en et hjerte som slår da men. De to tidligere graviditetene har jeg ventet helt til ordinær i uke 18-20, skjønner ikke hvordan jeg har klart det når jeg er verdens mest utålmodige person :rolleyes: Blir spennende med tidlig ul nå denne graviditeten :smiley-bounce012

Jeg har hatt tidlig ultralyd hos gyn tidligere men da fikk man jo ikke ultralyd så tidlig. Jeg vurderer å vente, det var i uke 11/12 jeg hadde sist og det er jo rundt der man får time, mellom 11 og 14?
Ja, stemmer. Fra 11+0 - 14+0 tror jeg :happy:

UNN har visst midlertidig stengt ned offentlig tilbud for tidlig UL..:confused:
Har derfor bestilt privat i uke 12. Veldig spent:love2
Oh no! Jeg håper de tilbyr på mitt sykehus. Kan jeg finne ut på noe sted? Jeg skal jo ha nipt også

Det eneste jeg finner er om uke 18, siden ble oppdatert i 2021.. Hm

Ah nå fant jeg! Jeg får tre ultralyder! Hurra!

Telemark var en av de som var først ute med å tilby otul faktisk! Også er vi så heldige med den vektkontroll i uke 32, det er heller ikke alle i landet som får så vi er heldige :shy:

Jeg prøver å vente til otul :wideyed:
Legen meinte at å ta blodprøver for å sjekke hcg var unødvendig, så jeg kommer meg gjennom angsten ved å ta graviditetstester for å følge med på at det stiger/holder seg.

Telemark var en av de som var først ute med å tilby otul faktisk! Også er vi så heldige med den vektkontroll i uke 32, det er heller ikke alle i landet som får så vi er heldige :shy:
Jeg leste det! Ble gledelig overrasket :hello2 Setter VELDIG pris på den vektkontrollen, jeg som er så redd for å få en stor baby igjen

Jeg prøver å vente til otul :wideyed:
Legen meinte at å ta blodprøver for å sjekke hcg var unødvendig, så jeg kommer meg gjennom angsten ved å ta graviditetstester for å følge med på at det stiger/holder seg.
Off det hører jeg flere si. Jeg fikk testet under tvil.

Back
Topp