Tidlig ultralyd

Alvida86

Flørter med forumet
Hei:)
Jeg skal på nok en tidlig ultralyd, jeg har vært på 5 TUL, 2 av de var EXU og 3 var p.g.a blødninger og endte i SA.
Denne gangen føler alt normalt og hcg tallene tilsier at dette er en normal graviditet :Heartred

Jeg er 5+5 når jeg skal ta ultralyden nå på tirsdag, hva kan jeg forvente å se?
Vist noen har UL bilder fra rundt den tiden, kan du dele de med meg?
Skal på ultralyd 6+5 også.

Hcg var 2351 21dpo så hcgen ligger nok rundt 10.000 på tirsdag:)
 
Hei:)
Jeg skal på nok en tidlig ultralyd, jeg har vært på 5 TUL, 2 av de var EXU og 3 var p.g.a blødninger og endte i SA.
Denne gangen føler alt normalt og hcg tallene tilsier at dette er en normal graviditet :Heartred

Jeg er 5+5 når jeg skal ta ultralyden nå på tirsdag, hva kan jeg forvente å se?
Vist noen har UL bilder fra rundt den tiden, kan du dele de med meg?
Skal på ultralyd 6+5 også.

Hcg var 2351 21dpo så hcgen ligger nok rundt 10.000 på tirsdag:)

Spennende! Jeg var på ultralyd ca samtidig i uke 5, og så ingenting. Tok hcg som viste 19800 to dager etterpå og en uke etter så vi et bankende hjerte :) ble en frisk og rask gutt ❤️ var vanskelig å se noe særlig mer men så en liten bønneaktig ting som beveget seg!
 
Vanskelig å se noe så tidlig. Jeg har sett noe begge gangene i uke 6 :) skal på ul 6+4 denne gangen :)
 
Skal på tidlig UL 6+6 om en uke :)

Hadde en SA som startet i uke 6 i juni, så denne gangen vil jeg sjekke at alt står bra til tidlig.
 
Er du heldig ser du vel en liten prikk som pulserer pga bankende hjerte. Ellers er det ikke sikkert du ser noe i det hele tatt. Men neste ultralyd derimot burde du jo iallfall få se ett bankende hjerte. Men, det er jo ikke store saken inni der. Mindre enn ett blåbær liksom. ;):)
 
Da har jeg vært på TUL og det gikk over all forventning:)

Fikk til og med se et bankende hjerte :Heartred
 
Back
Topp