Tidlig ultralyd

Tok i uke 12 sist, regner med at det blir det samme nå. Vet ikke om jeg klarer å vente se lenge denne gangen så kanskje uke 8 og uke 12 :joyful:

Det kan nok hende det var det de kalte det, ja, fikk ikke med meg alt som ble sagt.:hilarious: Fikk beskjed om det når jeg hadde time i juli mens en spontanabort pågikk.. :happy: Jeg synes det er helt supert at han følger meg opp litt ekstra, det gjør at jeg føler meg litt tryggere på at jeg skal klare meg om det skulle gå skeis også. Forrige gang følte jeg det på meg, at svangerskapet ikke kom til å vare lenge og at jeg kom til å spontanabortere. Har en helt annen følelse denne gangen og er sikker på at dette skal gå bra:) Så det er bare å krysse fingra!:D

Det kommer nok til å gå kjempe bra:happy:

Kommer nok til å bestille en TUL for rundt uke 12-14 ja! :hilarious:

Skal på tul gr exu sist svangerskap, får sikkert i uke 7 vil jeg tro:happy:

Blir nok en TUL rundt uke 11-12 som ved forrige svangerskap. Koselig å få se lille klumpen før OUL:love7

Ok trodde jeg skulle holde meg til senere men driver å bestiller en enda tidligere nå:hilarious: er så godt å se det bankende hjertet selvom det ikke er noen garanti for at det går hele veien fordiom...:Heartred

skal ha en i uke 8+0 og en i uke 12+5

En spontan abort og vårt første barn er IVF barn så denne gangen blir det TUL 7+2 for å se etter hjerteaktivitet samt hvor langt jeg egentlig er på vei og en rundt uke 12 for å se at alt ser bra ut :love2

Har ved privat UL for å bekrefte hvor langt jeg egentlig er på vei. Sist mens 19/08, men tror unnfangelse var 22/08. Så da er jeg kanskje bare 5+6 idag.

Hadde TUL 7+6, veldig fint å se bankende hjerte og at det stod bra til, men gynekologen som gjorde det er skikkelig kjip og rar, ikke noe god opplevelse for meg eller mannen. Så skal på en ny en og betale selv 10+1 hos noen damer med privat klinikk ,der er opplevelsen en helt annen :) Skal da høre med dem når jeg skal komme på ny for å finne kjønn, sist fant de kjønn 12+5 :angelic: Så blir i alle fall 3 TUL her :hilarious:

Back
Topp