Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal dere på tidlig ultralyd? Vi har i utgangspunktet ikke tenkt til det.
Jeg kommer til å bestille en selv neste uke, så vil jeg nok også få en på sykehuset for vurdering om det skal settes inn forebyggende tiltak for å hindre prematur fødsel denne gangen også
Jeg fikk satt på arabin pessar rundt livmorhalsen, i tillegg gikk jeg på ekstra oppfølging for sjekk av uvi, bakterier i underlivet, sjekk av blodprøver og div.hva gjorde de da? Fødte selv seks uker for tidlig sist. Spent på oppfølgingen!
Jeg fikk satt på arabin pessar rundt livmorhalsen, i tillegg gikk jeg på ekstra oppfølging for sjekk av uvi, bakterier i underlivet, sjekk av blodprøver og div.
åååå! Det glemte jeg å ringe for idag! Da må jeg huske det i morn, de har bare tlf tid mellom 0830-1030 så rakk ikke idagLurer på om partner også er med på TUL? Har aldri gjort dette før, også glemte jeg å spørre da jeg bestilte time
Vi skal på TUL. Fordi jeg er bipolar ønsker fastlegen min å følge meg opp litt ekstra da han er redd jeg skal få svangerskapsdepresjon, fødselsdepresjon eller begge deler.. Han og resten av legeteamet håper at TUL skal gi meg noe positivt og at det skal hjelpe meg å "beholde roen"
Har de begynt å snakke om forsterket barsel? Jeg hadde det med kommende storebror. Var veldig fint, jeg fikk komme på flere ultralyder igjennom svangerskapet hos jordmor på sykehuset. Håper jeg får det nå og selvom jeg ikke fikk noen komplikasjoner forrige svangerskap
åååå! Det glemte jeg å ringe for idag! Da må jeg huske det i morn, de har bare tlf tid mellom 0830-1030 så rakk ikke idag
Ja gjorde det med en gang Han vil så gjerne være med så han ble litt stressa når søsteren nevnte at det kunne hende han ikke kunne bli med pga corona Å så bra!Ååh, typisk!! Sett på alarm i morgen Jeg ringte tilbake nå og partner var hjertelig velkommen heldigvis