Tidlig ultralyd

Tobper

Flørter med forumet
MayDay2021
Skal dere på tidlig ultralyd? Vi har i utgangspunktet ikke tenkt til det.

Skal dere på tidlig ultralyd? Vi har i utgangspunktet ikke tenkt til det.

Ja, vi skal det da jeg har PCOS og ikke helt vet når jeg hadde eggløsning samt at siste mens var leeenge siden, så vil finne ut hvor langt på vei jeg er (og at alt ser fint ut selvfølgelig). :joyful::happy:

Blir en i uke 12+2 og sikkert en litt senere for å se kjønn ☺️

Ja, får ultralyd i uke 7. Hadde dratt uansett om jeg har fått offentlig eller ikke, har veldig lyst til å få bekrefta at det er noe der. :Heartred

Tror det er en lang tråd lenger ned her ang TUL, men uansett har jeg tenkt meg når jeg er 12+4 :joyful:

Skal også når vi er 7+6, for å se hvor langt vi egentlig er, og bekrefte at det er noe der, som det nok er, blir godt å se spiren :love017

Ja jeg skal når jeg er i uke 8. Men mest pga jeg har hatt korona så skal sjekke at alt står bra til med baby :)

Jeg skal i uke 8 og vil en gang til rundt uke 12, før vi deler nyheten :)

Jeg kommer til å bestille en selv neste uke, så vil jeg nok også få en på sykehuset for vurdering om det skal settes inn forebyggende tiltak for å hindre prematur fødsel denne gangen også

Ja, det blir tul her.. vet ikne helt når.. vi tok i uke 12 sist.. men usikker på om jeg orker å vente så lenge med å se om det ser ok ut...
Kanskje det blir både uke 8 og 12..

Jeg kommer til å bestille en selv neste uke, så vil jeg nok også få en på sykehuset for vurdering om det skal settes inn forebyggende tiltak for å hindre prematur fødsel denne gangen også

hva gjorde de da? Fødte selv seks uker for tidlig sist. Spent på oppfølgingen!

hva gjorde de da? Fødte selv seks uker for tidlig sist. Spent på oppfølgingen!
Jeg fikk satt på arabin pessar rundt livmorhalsen, i tillegg gikk jeg på ekstra oppfølging for sjekk av uvi, bakterier i underlivet, sjekk av blodprøver og div.

Jeg fikk satt på arabin pessar rundt livmorhalsen, i tillegg gikk jeg på ekstra oppfølging for sjekk av uvi, bakterier i underlivet, sjekk av blodprøver og div.

takk for svar, da skal jeg spørre legen min :)

Vi skal på TUL. Fordi jeg er bipolar ønsker fastlegen min å følge meg opp litt ekstra da han er redd jeg skal få svangerskapsdepresjon, fødselsdepresjon eller begge deler.. :) Han og resten av legeteamet håper at TUL skal gi meg noe positivt og at det skal hjelpe meg å "beholde roen":D

Lurer på om partner også er med på TUL? :joyful: Har aldri gjort dette før, også glemte jeg å spørre da jeg bestilte time :facepalm:

Lurer på om partner også er med på TUL? :joyful: Har aldri gjort dette før, også glemte jeg å spørre da jeg bestilte time :facepalm:
åååå! Det glemte jeg å ringe for idag! Da må jeg huske det i morn, de har bare tlf tid mellom 0830-1030 så rakk ikke idag :hungover:

Vi skal på TUL. Fordi jeg er bipolar ønsker fastlegen min å følge meg opp litt ekstra da han er redd jeg skal få svangerskapsdepresjon, fødselsdepresjon eller begge deler.. :) Han og resten av legeteamet håper at TUL skal gi meg noe positivt og at det skal hjelpe meg å "beholde roen":D

Har de begynt å snakke om forsterket barsel? Jeg hadde det med kommende storebror. Var veldig fint, jeg fikk komme på flere ultralyder igjennom svangerskapet hos jordmor på sykehuset. Håper jeg får det nå og selvom jeg ikke fikk noen komplikasjoner forrige svangerskap :)

Har de begynt å snakke om forsterket barsel? Jeg hadde det med kommende storebror. Var veldig fint, jeg fikk komme på flere ultralyder igjennom svangerskapet hos jordmor på sykehuset. Håper jeg får det nå og selvom jeg ikke fikk noen komplikasjoner forrige svangerskap :)

Det kan nok hende det var det de kalte det, ja, fikk ikke med meg alt som ble sagt.:hilarious: Fikk beskjed om det når jeg hadde time i juli mens en spontanabort pågikk.. :happy: Jeg synes det er helt supert at han følger meg opp litt ekstra, det gjør at jeg føler meg litt tryggere på at jeg skal klare meg om det skulle gå skeis også. Forrige gang følte jeg det på meg, at svangerskapet ikke kom til å vare lenge og at jeg kom til å spontanabortere. Har en helt annen følelse denne gangen og er sikker på at dette skal gå bra:) Så det er bare å krysse fingra!:D

åååå! Det glemte jeg å ringe for idag! Da må jeg huske det i morn, de har bare tlf tid mellom 0830-1030 så rakk ikke idag :hungover:

Ååh, typisk!! Sett på alarm i morgen :laughing002 Jeg ringte tilbake nå og partner var hjertelig velkommen heldigvis :joyful:

Ååh, typisk!! Sett på alarm i morgen :laughing002 Jeg ringte tilbake nå og partner var hjertelig velkommen heldigvis :joyful:
Ja gjorde det med en gang:woot: Han vil så gjerne være med så han ble litt stressa når søsteren nevnte at det kunne hende han ikke kunne bli med pga corona :nailbiting: Å så bra! :cat::cat:

Back
Topp