Tidlig ultralyd

Vi har betalt ca 10 milliarder til en fertilitetsklinikk, så her kommer de to ultralydundersøkelsen med i prisen. Skulle bare mangle!
Er ultralyd undersøkelsene med i prisen? Hvilken klinikk er dette? Vet Hausken har 7 ukers kontroll/ultralyd, men tror vi må betale for dette og? Tror ikke det sto noe om at dette var med i prisen men nå har vi nå betalt 90 000 for dette barnet fra før av så hva gjør noen tusen til :hilarious: så verdt det :Heartpink
 
Vi skal neste uke - da er jeg minst 8+3 tror jeg. Og så blir det nok en gang til i uke 12 for å sjekke de andre tingene. Klarer ikke dy meg. Og klarer heller ikke å tro at det er sant :happy: vi fikk bare et innfall da bryllupsreisen ble kansellerer og bryllupet ble minimert, og jaggu satt den ikke på første. Men jeg pleier aldri å ha sånn flaks, så klarer vare liksom ikke helt å tro på det.. :nailbiting:
Ååå så bra det satt så fort:D Satser på dere har flaks med dette!
 
Ja, det er vel egentlig det jeg har kommet frem til også.

Bare så leit hvis det evt er noe galt, og en må ta senabort. Særlig sårt personlig- moren min mener senabort er drap..
Hadde familie som var i mot senabort her også, frem til jeg måtte ta en, heldigvis snudde de fort mening :Heartred
 
Hurra! Nettopp ferdig på TUL, det gikk SÅ bra!

Jordmora sa at alt så kjempebra ut. Bønna lå helt riktig, og vi fikk kjempefine bilder og video! Kunne til og med se de små armene.

Fy søren så lykkelig og letta jeg her! Kom ei lita tåre eller to ja, gjett om.
 
Hurra! Nettopp ferdig på TUL, det gikk SÅ bra!

Jordmora sa at alt så kjempebra ut. Bønna lå helt riktig, og vi fikk kjempefine bilder og video! Kunne til og med se de små armene.

Fy søren så lykkelig og letta jeg her! Kom ei lita tåre eller to ja, gjett om.
Så utrolig fantastisk!! Gratulerer så mye!!:Heartbigred
 
Vi skal i tidlig UL, i uke 7(8/6). Veldig spennende, men gruer oss litt i tilfelle det er dårlige nyheter.. Men håper på det beste
 
Hurra! Nettopp ferdig på TUL, det gikk SÅ bra!

Jordmora sa at alt så kjempebra ut. Bønna lå helt riktig, og vi fikk kjempefine bilder og video! Kunne til og med se de små armene.

Fy søren så lykkelig og letta jeg her! Kom ei lita tåre eller to ja, gjett om.

Så deilig! Gratulerer ❤️
 
Var på tidlig ultralyd og ble satt 7 dager tilbake - noe som er fysisk umulig. Så nå tror jeg det ikke går veien - ble satt tilbake sist jeg hadde MA, så ser for meg noe av det samme nå.
 
Var på tidlig ultralyd og ble satt 7 dager tilbake - noe som er fysisk umulig. Så nå tror jeg det ikke går veien - ble satt tilbake sist jeg hadde MA, så ser for meg noe av det samme nå.

Uff, så leit.. hvor langt på vei er du? Kan det ha blitt målt feil?
 
Var på ultralyd i dag da jeg plutselig hadde fått brunrød utflod i truseinnlegget. Kjente jeg fikk panikk og siden jeg jobber på sykehuset fikk jeg komme på en ul med det samme. På ultralyden vistes en mørk flekk, men klarte ikke få frem så mye mer og etterpå tok hun proben ut og inn igjen for å se om hun fikk bedre bilde, men da fant hun den ikke igjen. Er i utgangspunktet 6+0 i dag, men kan også være noen dager kortere. Har ikke blødd noe mer, men hatt litt brunt på papiret. Tok en hcg og skal ta ny på søndag. Fikk beskjed at det kunne være en begynnende sa, men kunne ikke si det sikkert. Har ikke hatt smerter og brystene er enda ømme og harde. Hvor stor sannsynlighet er det for at det skal gå bra? Hadde en sa i desember også. Noen som har opplevd det samme? :sorry:
 
Var på ultralyd i dag da jeg plutselig hadde fått brunrød utflod i truseinnlegget. Kjente jeg fikk panikk og siden jeg jobber på sykehuset fikk jeg komme på en ul med det samme. På ultralyden vistes en mørk flekk, men klarte ikke få frem så mye mer og etterpå tok hun proben ut og inn igjen for å se om hun fikk bedre bilde, men da fant hun den ikke igjen. Er i utgangspunktet 6+0 i dag, men kan også være noen dager kortere. Har ikke blødd noe mer, men hatt litt brunt på papiret. Tok en hcg og skal ta ny på søndag. Fikk beskjed at det kunne være en begynnende sa, men kunne ikke si det sikkert. Har ikke hatt smerter og brystene er enda ømme og harde. Hvor stor sannsynlighet er det for at det skal gå bra? Hadde en sa i desember også. Noen som har opplevd det samme? :sorry:
Kan være BO, altså at egget fester seg uten at det befruktet og at det er noe foster. Kroppen vil fortsatt tro at den er gravid. Da vil du på en måte se en tom fostersekk. Jeg oppdaget MA i uke 6, men så tydelig at det var et hvitt område i fostersekken som var fosteret. Kan også hende du er tidligere enn antatt og bør nok ta en ny UL om en uke hvis ikke HCG prøvene viser noe annet. Sender gode tanker og håper på det beste :Heartred
 
Kan være BO, altså at egget fester seg uten at det befruktet og at det er noe foster. Kroppen vil fortsatt tro at den er gravid. Da vil du på en måte se en tom fostersekk. Jeg oppdaget MA i uke 6, men så tydelig at det var et hvitt område i fostersekken som var fosteret. Kan også hende du er tidligere enn antatt og bør nok ta en ny UL om en uke hvis ikke HCG prøvene viser noe annet. Sender gode tanker og håper på det beste :Heartred
Tusen takk❤️ Trist å høre at du hadde en MA. Er det lenge siden?
Jeg regner med jeg får vite mer på søndag når neste hcg er tatt. Håper på det beste, men forbereder meg på det verste. Sender gode tanker til deg også❤️
 
Tusen takk❤️ Trist å høre at du hadde en MA. Er det lenge siden?
Jeg regner med jeg får vite mer på søndag når neste hcg er tatt. Håper på det beste, men forbereder meg på det verste. Sender gode tanker til deg også❤️
Hadde en MA i februar i fjor og en i juli i fjor. Så nå er vi endelig gravide igjen og håper det går hele veien ☺️❤️
 
Back
Topp