Tidlig ultralyd?

MaTe

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Noen tanker om å bestille tidlig ultralyd? Jeg er 9+1 i dag og vil gjerne ta en rundt uke 12. Er det mulig å få tak i nå, noen tips til gode klinikker?
 
Har faktisk time neste torsdag, er da 6+5. Er henvist så tidlig grunnet tidligere SA. Om alt er som det skal, blir jeg nok å bestille enda enn litt senere :)
 
Hvor holder du til?

Jeg skal på tidlig ul... men er henvist til sykehuset :)
 
Jeg skal 7+6 denne gangen, henvist pga IVF.
Er så gammel at jeg antar jeg fårtilbud om fosterdiagnostikk også, litt i tvil om jeg ønsker det, men frister med enda en ekstra ultralyd ;)
 
Hvor holder du til?

Jeg skal på tidlig ul... men er henvist til sykehuset :)

Holder til i Stavanger-området. Har ikke henvisning eller spesiell grunn til å bestille, syns bare det er veldig lenge å vente helt til uke 18-21. Tenker spesielt i disse tider hvor jeg blir usikker på om vi i det hele tatt får timene når vi skal, det vil jo komme helt an på tilgjengeligheten. Orker ikke usikkerheten og å vente så lenge uten å vite..
 
Holder til i Stavanger-området. Har ikke henvisning eller spesiell grunn til å bestille, syns bare det er veldig lenge å vente helt til uke 18-21. Tenker spesielt i disse tider hvor jeg blir usikker på om vi i det hele tatt får timene når vi skal, det vil jo komme helt an på tilgjengeligheten. Orker ikke usikkerheten og å vente så lenge uten å vite..

ser den :) hadde jeg ikke blitt henvist, så hadde jeg bestilt selv! Har dessverre ikke noen erfaring med Stavanger området, håper noe andre kan hjelpe deg :)
 
Jeg bestilte tidlig ul den 7 april, da ville jeg vært uke 7+6 men booket den om til den 21 som gjør meg til 9+6 for mer sjanse for hjertelyd ♥️ hører til Oslo så fant en klinikk på Oslo city faktisk ☺️
 
Jeg skal bestille, men usikker på tidspunkt. På den ene siden vil jeg bestille så fort som mulig for å bekrefte liv og de greiene der, på den andre siden vil jeg vente lengst mulig for å få sett mest mulig...
6+1 idag, hadde første UL forrige gang når jeg var 7+noe, men de kan jo ikke se så mye da. Får bare prøve å være tålmodig tror jeg.
 
Jeg er henvist til sykehuset,skal ha tidlig ul når jeg er 10+6:).Ikke erfaring med Stavanger området dessverre.
 
Var på Medicus i Stavanger sentrum på fredag.
Etter en SA i november har jeg vært veldig bekymret. Trengte rett å slett en bekreftelse.
Ble regnet ut som 8+2.
En liten kropp med et bankende hjerte❤
Kommer til å ta en ultralyd i uke 12-13 også.
Alt for lenge å vente til uke 18-20.
 
Back
Topp