Tidlig ultralyd!

Å det tror jeg virkelig på.:love7
Skal på tul nå kl 17 og grugleder meg så mye! Håper vi får se et bankene hjerte vi også:smiley-angelic001
 
Kjenner følelsen :love017 var torsdag som var og så et bankende hjerte :love017
 
Fikk komme inn til legen idag grunnen skaffe sykemelding , som jeg fikk nå. ☺️ men fikk også en sjapp ultralyd selvom jeg trodde ikke hun kom til å gjøre noe før 12 ukers kontrollen . Såg så vidt den lille men et fint hjerteslag var det ❤️
7 +5 ifølge mens termin men hun mente kanskje jeg bare var 7 +2 eller noe sånt siden vi klarte å se den lille på 1 cm. Men er jo ikke helt nøyaktig mål enda da det var litt vanskelig å se og måtte hatt flere bilder av lille. Men nå kan jeg senke skuldrene litt og bli bedre frem til uke 12.
 
Hvordan gikk det ? ☺️❤️
Det gikk kjempe bra Herregud for en opplevelse. Alt så bra ut og vi fikk se hjerteslag som slo som bare det. Ble plutselig litt mer virkelig :Heartred
Lille bønna syntes mye bedre på skjermen der enn på bildet vi fikk, men altså.. har sett på bildet sånn ca 1000 ganger allerede:joyful:
20191002_181708.jpg
 
Det gikk kjempe bra Herregud for en opplevelse. Alt så bra ut og vi fikk se hjerteslag som slo som bare det. Ble plutselig litt mer virkelig :Heartred
Lille bønna syntes mye bedre på skjermen der enn på bildet vi fikk, men altså.. har sett på bildet sånn ca 1000 ganger allerede:joyful:
Vis vedlegget 309208

Åh, så gøy :D Hvor langt er du på vei nå?

Jeg har time i morgen, er da 6+4.
 
Back
Topp