Tidlig ultralyd

Lilly25

Blir kjent med forumet
Hei
Er det noen som har vært på tidlig ultralyd allerede? Vi skal på tirsdag (5+1). Det er vel litt tidlig i forhold til hjertelyd, men alternativet var å vente 2 uker til ‍♀️
Er det noen som får ekstra oppfølging på grunn av flere spontanaborter tidligere?
 
Jeg skal hos medicus for kontroll 6+6. Regner med hun kikker med ul da også. Har også muntlig avtale med sykehuset ifb utredning for habituell abort om Tidlig ul. Håper å bruke den litt senere
 
Vi var og så hjertelyd 5+6❤️
 
Venter på henvisning i uke 12 pga SA i uke 12. Har en veldig forståelsesfull lege så fikk TUL med storebror også i uke 12:) men ventetiden er pyton!
 
Gynekologen jeg var hos etter senaborten sa jeg kunne komme tilbake til henne hvis jeg ble gravid igjen i uke 7 for en sjekk. Usikker på om jeg vil gå til akkurat henne da. Synes hun var så uklar i måten å snakke på.

Skal spørre legen om å få en annen. Men hvis ikke det går, så går jeg til henne.

Noen som kan anbefale noen bra i Oslo forresten?
 
Fikk selv beskjed om å ta direkte kontakt med gyn ved ny graviditet..Spent på om de finner hjertelyd så tidlig :Heartred kan nesten ikke vente til tirsdag..
Sist var det SA i uke 12+0, så hvis jeg får muligheten så vil jeg be om en ekstra ultralyd rundt den tiden. Bruker også progesteron de første ukene :)
 
Gynekologen jeg var hos etter senaborten sa jeg kunne komme tilbake til henne hvis jeg ble gravid igjen i uke 7 for en sjekk. Usikker på om jeg vil gå til akkurat henne da. Synes hun var så uklar i måten å snakke på.

Skal spørre legen om å få en annen. Men hvis ikke det går, så går jeg til henne.

Noen som kan anbefale noen bra i Oslo forresten?

Ikke vært inne enda, men veldig godt inntrykk av medicus. Både resepsjonen og kontakten med gyn. Skal dit 6+6.
 
Var 6+6, så en 1cm bamsemums ❤️
 
Back
Topp