Tidlig ultralyd

Da har jeg hatt min første ultralyd idag, 7+1 - der fikk vi se to små hjerter som slår [emoji173]️

Gratulerer så masse :) har du barn fra før av? Lagt merke til forskjeller i svangerskapet allerede i såfall? Har du veldig sterke symptomer? Hehe jeg er kjempe nysgjerrig fordi vi har flere tvillingpar i familien så kan være vi og får.
 
Tusen takk for alle gratulasjoner! Dette var veldig kjekt [emoji4]

Vi har gjennomført IVF behandling i Haugesund. Dette var vårt første forsøk og de satt inn to embryoer for å øke sjansen for at en skulle sitte. Her ble vi så heldige at begge satt på første forsøk! Kunne ikke vært mer takknemlig [emoji173]️

Jeg har ikke tvillinger i min familie men min svigerfar er en tvilling. Det hadde nok ikke så mye med resultatet å gjøre denne gang tenker jeg [emoji6]

Dette er mitt første svangerskap. Symptomene mine har vært ømme bryster fra dag 1, treg mage og tidlig bekkenløsning. Har ikke vært direkte kvalmen men bare uggen og trøtt i et par dager. Men det ordnet seg når jeg begynte å spise noe hver andre time.

Jeg var overbevist om at det kun var en inni der men jeg har aldri vært så glad for å ta feil [emoji23][emoji173]️
 
IMG_1166.jpg
Uke 7

IMG_1167.jpg
Uke 8

IMG_1168.jpg
Uke 12

Var veldig stor forskjell fra 7-8. Faktisk kun 6 dager mellom de to øverste bildene. Men fikk hør hjertet å alt på alle ul [emoji7]
 
Jeg skal på tidlig ul om litt over en uke når jeg er 6+2. Får tidlig ul før vi reiser på ferie pga tidligere exu og mange aborter. Er så spent, og håper ikke ultralyden gjør meg mer nervøs etterpå enn det jeg er nå. Vil så gjerne se et embryo med normal størrelse og med et hjerte som banker!
 
En liten tilleggsinformasjon om TUL og hva man kan se er at det visstnok avhenger litt av om man bakovervendt eller normal livmor. Dette har ingen ting å si for selve graviditeten men det kan være litt vanskeligere å finne embryo og hjertelyd så tidlig som 6-7 med bakovervendt livmor. Bedre da å vente til nærmere 8+0 har jeg hørt[emoji846]
 
Jeg får tul i uke 6 etter tidligere BO og exu. Så er vel for å sjekke at det er noe og at det er på riktig sted. Blir veldig betryggende p få vite
 
Bestilt time hos fastlegen neste fredag, er da 6+4, så regner med å få sett noe :)
 
Mista dessverre den ene. Gynekolog mente den var nok på vei bort sist da den ikke var like lett å se. Nå fikk vi sett en tom sekk der den hadde vært. Men den andre er stor og fin :)
Åh så trist :/ heldigvis var den andre stor og fin da ❤️
 
Back
Topp