Tidlig ultralyd

Benedikte28

Glad i forumet
Desemberlykke 2018
Novemberlykke 2022
På mandag skal eg på tidlig ultralyd, kl 17, da er eg 8+1. :HeartredEg har ingen spesiell grunn, vil bare se at det går greit med den lille spiren og om det er 2 stk ;). Har tenkt mye på om det går greit med den lille og derfor ønsker eg å få det bekreftet.
 
Skjønner det godt❤ Har vurdert tul selv, men jeg vet faktisk ikke om vi har sånn at vi kan bestille privat her jeg bor :eek: Så håper at legen jeg har enda har ultralyd utstyr så jeg kanskje får sniket meg en da jeg skal dit.❤ Har veldig lyst og se om alt står bra til fordi om jeg ikke tror det er noe galt.

Håper alt går fint på mandag for deg❤ Lykke til❤❤
 
Skjønner det godt❤ Har vurdert tul selv, men jeg vet faktisk ikke om vi har sånn at vi kan bestille privat her jeg bor :eek: Så håper at legen jeg har enda har ultralyd utstyr så jeg kanskje får sniket meg en da jeg skal dit.❤ Har veldig lyst og se om alt står bra til fordi om jeg ikke tror det er noe galt.

Håper alt går fint på mandag for deg❤ Lykke til❤❤

Tusen takk ❤ alltid kjekt å bare se at alt står bra til. Pluss det kan roe nerver når man ser hjerte slår ❤
 
Vurderer frem og tilbake om jeg skal bestille en time selv, er 8+0 idag, og synes det er veldig lenge å vente for å vite om ting er ok...
 
Fastlegen min mener at alle burde få tilbud om gratis ultralyd i uke 8. Jeg hadde ei venninne som gikk helt til uke 12 med en MA (magen vokste og kroppen fortsatte å produsere hcg, selv om det ikke var noe der lengre). Det er skrekken min liksom, å gå helt til uke 12 eller til OUL for den saks skyld, også finne ut at det ikke er noe der! :bored: Nei, da vil jeg heller se hvordan ting ligger an tidligere.
 
Last edited:
Fastlegen min mener at alle burde få tilbud om gratis ultralyd i uke 8. Jeg hadde ei venninne som gikk helt til uke 12 med en MA (magen vokste og kroppen fortsatte å produsere hcg, selv om det ikke var noe der lengre). Det er skrekken min liksom, å gå helt til uke 12 eller til OUL for den saks skyld, også finne ut at det ikke er noe der! :bored: Nei, da vil jeg heller se hvordan ting ligger an tidligere.

Off så trist sikkert heilt forferdelig opplevelse.
Ja eg synes at jaffal en tidlig ultralyd skulle vært inkludert i alt det andre.
 
Då har eg vært på ultralyd og fikk se et bankende hjerte :Heartred ble flyttet frem 4 dager, så er 8+5 nå :)Snapchat-1473530750.jpg
 
Back
Topp