Tidlig ultralyd

Vi tok TUL i uke 12 sist gang :) 1: fordi vi ønsket å se at alt var bra før vi fortalte det til andre. 2: fordi barnefar følte på den måten at han var litt deltakende. Det ble mer virkelig for han når han så det.

Kommer til å gjøre det samme denne gangen, men nå er det mest pga at vi ønsker å se at alt er normalt.

Barnefaren har innsett fakta denne gangen :laughing002

Jeg er tidenes kontrollfrik, og i mitt første svangerskap var det helt umulig for meg å vente helt til OUL! Jeg tok TUL 7+2 sist, fordi jeg ville se at det var et bankende hjerte der. Så tok jeg TUL i uke 12 for å se at alt var ok før vi fortalte det til alle.

Jeg kunne egentlig tenkt meg å ta UL hver uke, jeg... Men denne gangen skal jeg klare å holde meg til en TUL, rundt uke 12. Men jeg har kjøpt flere tester for å kunne følge med på at de blir sterkere. Litt kontroll må jeg ha.:)

Jeg er tidenes kontrollfrik, og i mitt første svangerskap var det helt umulig for meg å vente helt til OUL! Jeg tok TUL 7+2 sist, fordi jeg ville se at det var et bankende hjerte der. Så tok jeg TUL i uke 12 for å se at alt var ok før vi fortalte det til alle.

Jeg kunne egentlig tenkt meg å ta UL hver uke, jeg... Men denne gangen skal jeg klare å holde meg til en TUL, rundt uke 12. Men jeg har kjøpt flere tester for å kunne følge med på at de blir sterkere. Litt kontroll må jeg ha.:)
Tror vi er mange som liker å ha litt kontroll her :p Har ikke flere tester og kjøper ikke flere heller siden jeg skal på ul på torsdag :happy: Hadde jeg hatt så hadde jeg testet flere ganger om dagen :wideyed:

Jeg skal på ul i uke 12 privat, og kunne ønske at det var et offentlig tilbud.... det er så mange sykdommer du kan se da, som du ikke kan se på ordinær ultralyd i uke 18, når jeg tok tidlig ultralyd sist forklarte legen om alle små frø som ble «reddet» nettopp pga tidlig ul [emoji1][emoji173]️! Er i starten av 20 årene og frisk, så ingen «grunn» etter boka, men anbefaler det virkelig [emoji1]

Jeg skal på ul i uke 12 privat, og kunne ønske at det var et offentlig tilbud.... det er så mange sykdommer du kan se da, som du ikke kan se på ordinær ultralyd i uke 18, når jeg tok tidlig ultralyd sist forklarte legen om alle små frø som ble «reddet» nettopp pga tidlig ul [emoji1][emoji173]️! Er i starten av 20 årene og frisk, så ingen «grunn» etter boka, men anbefaler det virkelig [emoji1]
Det er sant :) Hvis alt går bra på torsdag så bestiller jeg meg nok en ny ultralyd i uke 12 :)

Jeg tok privat tul uke 6+2, for å se hvor langt jeg var :) hadde null aning Ble henvist av fastlege for det samme og skal dit i 9+3:) er 8+1 i dag

Hei,
jeg hadde 3 spontan aborter på rad,nå gravid 6+3,fikk henvisning til st.Olavs til TUL pgå aborter. Vet ikke hvor lenge er ventetid :( Hvis jeg får det ikke snart,skal til privat neste uke :)

Fikk henvisning grunnet ganske stor blødning og brun spotting over tid. 8+6 og alt så bra ut [emoji4]

Back
Topp