Tidlig ultralyd..

Jeg har bestilt til uke 9+0

Første graviditet, syns det blir helt utrolig lenge å vente til ordinær ultralyd bare! Ingen annen grunn.

Skal til legen 12juli og ber da om tul. Vi skal ha tett oppfølging fra Rikshospitalet pga medisinsk abort i uke 19, men har ikke fått beskjed om annet enn at de skal ha ekstra ultralyder fra uke 12. Jeg orker ikke vente så lenge med å vite om det er liv laga der inne >.<

Skal på tidlig ul imorgen! klarer ikke helt å falde til «ro» før jeg vet hvor langt jeg er på vei hadde tidlig ul i uke 6 sist og syns det var en veldig god invistering,mest for å virkelig se jeg er gravid

Jeg håper å få henvisning av legen til tidlig ultralyd. Hatt SA to ganger tidligere så hadde vært veldig greit:)

Noen andre her som er 3-4uker på vei(jeg er 3+4)og venter ny TUL om 2 uker

Tenkte å bestille time til tul når jeg er mellom uke 10-12 :-) må få bekrefter at alt er bra før jeg sier det til noen ;-)

Skal på tidlig ul imorgen! klarer ikke helt å falde til «ro» før jeg vet hvor langt jeg er på vei hadde tidlig ul i uke 6 sist og syns det var en veldig god invistering,mest for å virkelig se jeg er gravid

Fortell hvordan det gikk[emoji4]

Fortell hvordan det gikk[emoji4]
Gikk fint,:smiley-angelic003tok utvendig ul og er 4uker +3dager og så derfor bare en bitte liten prikkfår ny gratis ul om 2uker for å se hjerteslagene!fikk konstantert at det er graviditet innenfor livmoren,så syns det var en bra ul,selvom det var litt tidlig for å se mer xsmile3

Jeg skal ha i uke 7 fordi jeg hadde exu i februar. Men dette veit jeg ikke er exu. Sist hadde jeg ingen symptomer på graviditet dårlig magefølelse, spottinf og sein positiv test, nå fikk jeg tidlig positiv, masse symptomer og en veldig, veldig god magefølelse [emoji14]

Her blir det tul i uke 9,alfor lenge til,men er jo ferietid[emoji15]

Jeg skal på tul i morgen, er da 5+6:)

Jeg skal på tul i morgen, er da 5+6:)
Hvor mye ser du så tidlig? :) Vi har time til TUL i 7+1, men har lurt på å fremskynde den til 5+6 fordi vi ikke har lyst å vente så lenge :p Men vi ser vel mye mer om vi venter?

Hvor mye ser du så tidlig? :) Vi har time til TUL i 7+1, men har lurt på å fremskynde den til 5+6 fordi vi ikke har lyst å vente så lenge :p Men vi ser vel mye mer om vi venter?

dbec8a3ce2f73f5adef3284d2c941aec.jpg
dette så jeg 7+6 på fredagen [emoji85] vi fikk se hjerte også, men mer enn det ser man ikke sa gynekologen [emoji4]

Åååh, så gøy! Å se hjerte er jo det man håper på, da! :D

Det var fryktelig gøy å se hjerte banke [emoji173]️ men var nesten litt mer gøy å se smilet til samboeren når han så hjertet [emoji85][emoji173]️

Var egentlig veldig 'følelsesløs' fremfor denne ultralyden med tanke på at jeg mistet i november, så turte ikke å glede meg for mye. Er veldig letta nå da, som jeg har sett hjertet slå [emoji7]

• Liker
Reactions: LSB
Back
Topp