Kommer til å be om det ja, pga jeg har mistet 4 ganger før.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal på tidlig ul imorgen! klarer ikke helt å falde til «ro» før jeg vet hvor langt jeg er på vei hadde tidlig ul i uke 6 sist og syns det var en veldig god invistering,mest for å virkelig se jeg er gravid
Gikk fint,tok utvendig ul og er 4uker +3dager og så derfor bare en bitte liten prikkfår ny gratis ul om 2uker for å se hjerteslagene!fikk konstantert at det er graviditet innenfor livmoren,så syns det var en bra ul,selvom det var litt tidlig for å se merFortell hvordan det gikk[emoji4]
Hvor mye ser du så tidlig? Vi har time til TUL i 7+1, men har lurt på å fremskynde den til 5+6 fordi vi ikke har lyst å vente så lenge Men vi ser vel mye mer om vi venter?Jeg skal på tul i morgen, er da 5+6
Hvor mye ser du så tidlig? Vi har time til TUL i 7+1, men har lurt på å fremskynde den til 5+6 fordi vi ikke har lyst å vente så lenge Men vi ser vel mye mer om vi venter?
dette så jeg 7+6 på fredagen [emoji85] vi fikk se hjerte også, men mer enn det ser man ikke sa gynekologen [emoji4]
Åååh, så gøy! Å se hjerte er jo det man håper på, da!
dette så jeg 7+6 på fredagen [emoji85] vi fikk se hjerte også, men mer enn det ser man ikke sa gynekologen [emoji4]
Var det vaginalt? Eller bare utenpå?
Jeg skal på tul i morgen, er da 5+6