Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, han henviste meg sist, ogSniker: hør med legen din om du kan henvises?
Ja, han henviste meg sist, så tenker nok han gjør det igjen denne gangen også.Sniker: hør med legen din om du kan henvises?
Ja, samme her..Jeg skal. hadde MA i Mars og er kjempe redd for at det skal skje igjenn, venter på time. Og håper da å få se ett hjerte som banker. Kommer til å ta ul hver gang jeg blir litt extra redd
Den MA'n har gjort meg bevist på at sånne ting kan skje, trodde jo aldri det kunne hende meg( så teit av meg )Får jo tidlig ul i ca uke7, men kommer garantert til å bestille privat også om bekymringen melder seg.Ja, samme her..
Ja, kjenner meg igjen. Jeg er nok litt mer reservert nå, klarer ikke helt å slappe av... har endel mensmurringer denne gangen, og ingen klaging, hehe.. skal ringe på mandag, er jo ferietid også. Masse lykke til på tul. Håper også jeg får time fort. Når har du termin?Den MA'n har gjort meg bevist på at sånne ting kan skje, trodde jo aldri det kunne hende meg( så teit av meg )Får jo tidlig ul i ca uke7, men kommer garantert til å bestille privat også om bekymringen melder seg.
Har termin ca 1 mars.Ja, kjenner meg igjen. Jeg er nok litt mer reservert nå, klarer ikke helt å slappe av... har endel mensmurringer denne gangen, og ingen klaging, hehe.. skal ringe på mandag, er jo ferietid også. Masse lykke til på tul. Håper også jeg får time fort. Når har du termin?