Tidlig ultralyd..

batMam

Glad i forumet
Junilykke2018
Noen som tenker å ta det?
Jeg ønsker det, for å få bekreftet bankende hjerte. Hadde en SA i mars, hadde vært straks 12 u da, og vil ikke oppleve å gå så lenge nå.. og kjenner jeg faktisk er mer skeptisk og ikke helt tør å glede meg for tidlig nå..

Jeg skal ta det. Første ved 6 uker. Så etter det blir det hver uke Pga habituell abort.

Jeg fikk tilbud om det pga litt usikker termin, men jeg avslo, faktisk. Har ikke så lyst på vaginal ultralyd, også regner jeg med å få høre hjertelyd i uke 12 isteden [emoji4]

Jeg skal. hadde MA i Mars og er kjempe redd for at det skal skje igjenn, venter på time. Og håper da å få se ett hjerte som banker. Kommer til å ta ul hver gang jeg blir litt extra redd

Jeg skal ha fra uke 6 jeg også. Hadde en dødfødsel sist, så nå blir jeg fugl opp av sykehuset hele veien.

Vi har veldig lyst, men vanskelig nå i ferietider å få time [emoji29]

Ja, samme her..
Den MA'n har gjort meg bevist på at sånne ting kan skje, trodde jo aldri det kunne hende meg( så teit av meg )Får jo tidlig ul i ca uke7, men kommer garantert til å bestille privat også om bekymringen melder seg.

Den MA'n har gjort meg bevist på at sånne ting kan skje, trodde jo aldri det kunne hende meg( så teit av meg )Får jo tidlig ul i ca uke7, men kommer garantert til å bestille privat også om bekymringen melder seg.
Ja, kjenner meg igjen. Jeg er nok litt mer reservert nå, klarer ikke helt å slappe av... har endel mensmurringer denne gangen, og ingen klaging, hehe.. skal ringe på mandag, er jo ferietid også. Masse lykke til på tul. Håper også jeg får time fort. Når har du termin?:)

Ja, kjenner meg igjen. Jeg er nok litt mer reservert nå, klarer ikke helt å slappe av... har endel mensmurringer denne gangen, og ingen klaging, hehe.. skal ringe på mandag, er jo ferietid også. Masse lykke til på tul. Håper også jeg får time fort. Når har du termin?:)
Har termin ca 1 mars.
Sånne murringer har jeg også og symptomer som kommer og gåro_O litt rart i grunn at terminen er 1 mars, var 2 mars i år jeg måtte ha utskrapning pga mA.
Når er din termin?
Håper du får time fort ogsåxsmile2

Jeg ble henvist til gynekolog for tidlig ul av fastlegen pga at jeg har mistet 3 ganger. Da skal jeg første gang når jeg er 7+5.

Samme her, mistet i 11 + 6 i desmeber. Jeg skal på tul nå i uke 7/8 etter råd fra gyn [emoji4]

Ja, allerede om 2uker. Men det er fordi vi venter IVF-barn og må ta det jf klinikken for å bekrefte at det ikke er graviditet utenfor livmoren. Så på det tidspunktet er det for tidlig å se et bankende hjerte.

Tenker å kanskje dra en gang mellom uke 10-12. Bare for å få fred[emoji16]

Jeg blir fulgt opp tett så skal ha tidlig ul. Hadde medisinsk abort i uke 19 pga ryggmargsbrokk. Håper at alt går bra denne gangen, tør ikke og håpe for mye før vi får noe bekreftet.

Back
Topp