Jeg fikk TUL fordi jeg ikke viste hvor langt jeg var på vei, fikk en ny som er neste torsdag som oppfølging etter MA i høst, dette er på sykehuset, også får jeg se hvor langt jeg er på vei igjen siden det er unøyaktige målinger 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var på tul fordi jeg tok tabletter for å bli gravid som kunne føre til flerlinger, og fikk derfor beskjed om å komme uke 8 for å sjekke. Vet ikke om jeg hadde gått hvis ikke, men er veldig glad jeg gjorde det. Mest fordi etter å ha prøvd i 2 år var jeg helt overbevist om at jeg ikke egentlig var gravid ;p Neste ultralyd blir i uke 18 ca. og det er helt greitLeser at mange drar på tidlig ultralyd, og jeg blir selv litt utålmodig og fristet til å gjøre det. Spesielt etter SA med forrige. Er det noen som holder ut til ordinær ultralyd i uke 18? Mange som oppsøker privat eller får det gjennom henvisning fra lege? Når begynner de med utvendig ultralyd?
Kjekt å høre alles tanker. Jeg tok grep i dag og fikk time til TUL på dagen. Jordmor fant ikke et åtte ukers foster inni der som forventet, men var en liten flekk inni der. Hun mente jeg mest sannsynlig hadde hatt en MA, men sendte meg rett opp på sykehuset for en second opinion. Der ble jeg undersøkt igjen av lege, som også så at d ikke var et åtte ukers foster der, men verken hun eller bakvakt ville konkludere med at det var MA og starte noe behandling. Så nå blir det blodprøvetaking noen runder de neste dagene før ny kontroll.. [emoji22] det kan forresten konkluderes med MA men mulig at jeg har blitt gravid igjen før ny blødning... Får bare vente å se. Men blir nok ikke novemberunge på meg nei.. Skuffa [emoji22][emoji22]
Kjekt å høre alles tanker. Jeg tok grep i dag og fikk time til TUL på dagen. Jordmor fant ikke et åtte ukers foster inni der som forventet, men var en liten flekk inni der. Hun mente jeg mest sannsynlig hadde hatt en MA, men sendte meg rett opp på sykehuset for en second opinion. Der ble jeg undersøkt igjen av lege, som også så at d ikke var et åtte ukers foster der, men verken hun eller bakvakt ville konkludere med at det var MA og starte noe behandling. Så nå blir det blodprøvetaking noen runder de neste dagene før ny kontroll.. [emoji22] det kan forresten konkluderes med MA men mulig at jeg har blitt gravid igjen før ny blødning... Får bare vente å se. Men blir nok ikke novemberunge på meg nei.. Skuffa [emoji22][emoji22]
Håper du oppdaterer oss når du vet mer!Ja ikke sant! Så fra nå av har jeg virkelig stor tro på at man bør ta tidlig ultralyd! Nedturen vil jo bare bli enormt mye større jo flere uker man venter, om man får en slik beskjed som meg.. Takk skal du hamelder meg nok ut herfra om noen dager når jeg vet mer. Lykke til videre alle! [emoji175]
Ønsker deg masse lykke til videre og håper at neste spire sitter til mål!