Tidlig ultralyd

Ja, han kunne ikke zoome noe med det apparatet han hadde. Men vi hadde ulike behov. Jeg ville se hjerteslag,han ville utelukke ex.u. Siden eg har hatt det før. At det ikke er det visste er, for eg husker ekstremt godt hvordan det var ;)

Om eg ikke ser noe denne gangen,lurer eg på om eg skal spørre etter henvisning til jordmor :)

Ja, han kunne ikke zoome noe med det apparatet han hadde. Men vi hadde ulike behov. Jeg ville se hjerteslag,han ville utelukke ex.u. Siden eg har hatt det før. At det ikke er det visste er, for eg husker ekstremt godt hvordan det var ;)

Om eg ikke ser noe denne gangen,lurer eg på om eg skal spørre etter henvisning til jordmor :)

Uff, man blir ikke akkurat roligere av leger som ikke finner det du vil se, kan jeg tenke meg.
Hvis du ikke får henvisning, så kan du alltids gå til en privat. (selv om det koster litt). Hvor i landet bor du?
Jeg var et sted i Østfold, og hun var som sagt veldig flink, og ikke så alt for dyr i forhold til andre.

Tenker at når legen ikke finner hjerteslag er det grunn nok for henvisning. Spesielt med tanke på at eg har mistet før.

Eg slapper ganske av enda. Magefølelsen er god, og alle symptomer er til stedet. :)

Tenker at når legen ikke finner hjerteslag er det grunn nok for henvisning. Spesielt med tanke på at eg har mistet før.

Eg slapper ganske av enda. Magefølelsen er god, og alle symptomer er til stedet. :)
Håper du får henvisning!

Så bra du har symptomer! Jeg har og en del. Selv om det er slitsomt, er det mye mer virkelig at det er noe på gang, når jeg kjenner det på kroppen.

Back
Topp