Tidlig ultralyd

Førstegangsijuni

Forelsket i forumet
Er det noen som ikke har vært på tidlig ultralyd?? Føler alle har vært på det, unntatt meg.. Har fått time til oul i slutten av januar og da er jeg ca uke 20?! Det er jo en evighet til! Er i uke 14 nå.

Jeg har ikke vært og skal ikke :)

Jeg var ikke på det med storebror.. :)
Denne gangen har jeg vært på det fordi legen ville ha konstatert graviditet pga sa mnd før.. Eller om det var falsk positiv etter SA'en..

Jeg har ikke vært, men har bestilt time neste mandag. Er da 16+3. Er for å se at alt er bra før vi eventuelt sier noe til flere folk.

Jeg var i uke 9,
synes det var kjekt å få se at alt var som det skulle. Fikk gratis henvisning fra legen denne gangen.

Men etter å ha lest om flere MA i det siste, vurderer jeg sterkt å bestille en ny en rett før jul,
før vi skal begynne å fortelle det til familie og venner... Jeg er mye bekymret dessverre,
så synes det er veldig deilig å få dratt på ul :rolleyes:

Jeg var i uke 8, 12 og skal på torsdag, da er jeg 14 :p

Av i uke 8 og 13 :-)

Var i uke 8, 10 og 13 :)

Jeg klarte ikke å vente, men babyen er jo like frisk og fin uansett om man ser eller ikke, og da blir det jo ekstra superstas på oul. Ikke minst har du mere penger å kjøpe julegaver for ☺ vi har brukt 2400 kr på ul. Kostet 1200 kr per gang.

Back
Topp