Tidlig ultralyd

Da har jeg vært på ultralyd! Så et bittebittelite hjerte slå, og ble satt tilbake litt dessverre. Var 7+2, men nå er jeg 6+4. Det viktigste var jo å se lille babyen og hjertet. <3

At du ble satt tilbake nå tror jeg ikke nødvendigvis betyr så mye, er vel termindato fra oul som "bestemmer". Kan vel i tillegg være litt vanskelig å få 100% nøyaktig mål så tidlig i svangerskapet da embryoet fremdeles er såpass lite.

At du ble satt tilbake nå tror jeg ikke nødvendigvis betyr så mye, er vel termindato fra oul som "bestemmer". Kan vel i tillegg være litt vanskelig å få 100% nøyaktig mål så tidlig i svangerskapet da embryoet fremdeles er såpass lite.
Det kan hende :-) følte jo at jeg var kommet så langt tidligere I dag (7+2), også må jeg gjennom hele uke 6 og 7 igjen. Hehe, har ikke så rasjonell tankegang om dagen, og jeg ser jo at det ikke har så mye å si akkurat hvilken dato :-)

Hipp hurra for et bittelite velfungerende hjerte :D Så utrolig gøy!

Det kan hende :-) følte jo at jeg var kommet så langt tidligere I dag (7+2), også må jeg gjennom hele uke 6 og 7 igjen. Hehe, har ikke så rasjonell tankegang om dagen, og jeg ser jo at det ikke har så mye å si akkurat hvilken dato :-)

Jeg ble satt tilbake 8 dager på første ul og på forrige ul prøvde gyn å sette meg tilbake ytterligere 4 dager. Men det stemmer ikke med tid for unnfangelse ;) Får se hva de sier i løpet av september, har to ul da.

Back
Topp