Tidlig ultralyd

Gravid86

Andre møte med forumet
Var på tidlig ultralyd i går,da min bereging skulle vært 8+2. Tok utvendig og innvendig ultralyd og jordmor mente at jeg ikke var lenger en uke 5. Ble sendt til lege for og ta hcg med 2 dagers mellomrom. Mistanke om det har stoppet opp. Jeg er redd for at jeg har mistet. Ingen blødinger.Får svar på torsdag om hcg har økt eller ikke..

Huuf så skummelt :( Vil det si at de ikke fant bankende hjerte? at det var derfor de satt deg tilbake til uke 5?
Håper virkelig at du bare er 5 uker og at hcg stiger <3

Kan du ha beregnet feil? At syklusen var lengre og el kom senere? Når testet du positivt da?

Nei fant ikke et bankende hjerte håper at syklusen har vært uregelmessig og at EL har vært senere.testa positivt i begynnelsen på februar.

Huff da kjære deg:(
Håpe alt er fint:)
Kjempe masse lykke til.

Nei fant ikke et bankende hjerte håper at syklusen har vært uregelmessig og at EL har vært senere.testa positivt i begynnelsen på februar.

Hmm.. Begynnelsen av februar, eller begynnelsen av mars..? Veldig rart hvis du fikk positiv test i februar og kun er 5 uker nå...?

Æsj da, så dum beskjed å få. Nå er det bare å håpe på det beste og at hcg verdiene stiger

Back
Topp