tidlig ultralyd

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Fader ta. Det var ingen ledig time før om 2 (!) uker noen av de stedene jeg ringte. Det er jo ikke lenge til, men føles som en evighet..

Jeg fikk time imorgen. Var redd jeg måtte vente lenge. Noen har lang ventetid..

Så fort? Heldig du var da :) Ja, det var veldig lang ventetid de stedene jeg ringte.. De hadde noe ledig og, men det var midt på dagen og det får jeg ikke til pga jobben. Utrolig kjedelig..

Jeg må vente 4 uker. Går helt fint for meg, da er jeg sikker på å få se hjerteslag :)

Jeg må vente helt til slutten av feb med ul (det første som var ledig), så 2 uker virket ikke såå lenge. ;-)

Tror det er lettere å få i Oslo fordi det er så mange klinikker å velge i. Jeg fikk også bestille time til dagen etter enda det var helg! Men måtte utsette timen fordi det egentlig var for tidlig å se noe... hadde tidlig ul i dag og fikk se bankende hjerte og all tingen! :-D Jeg er 6+3 i dag. 1180 betale jeg på Oslo City Legesenter. Super service der forresten! :)

Tror det er lettere å få i Oslo fordi det er så mange klinikker å velge i. Jeg fikk også bestille time til dagen etter enda det var helg! Men måtte utsette timen fordi det egentlig var for tidlig å se noe... hadde tidlig ul i dag og fikk se bankende hjerte og all tingen! :-D Jeg er 6+3 i dag. 1180 betale jeg på Oslo City Legesenter. Super service der forresten! :)

Kanskje jeg skal prøve å ringe oslo city.. Jeg har ringt rundt til mange i Oslo, men jeg må ha time tidlig på morgenen. Det må tydeligvis de fleste andre og ;) Kanskje jeg skal prøve meg litt videre i dag..

Back
Topp