Tidlig ultralyd

mariaen

Betatt av forumet
Dere som har vært på tidlig ultralyd, har dere bestilt time hos privat gynekolog, eller er dere henvist fra lege/jordmor? Kan man bare få det uten videre hos legen? Her jeg bor er det ingen private og fikk ikke tilbud før ordinær ul.

Jeg har bestilt hos privat gynekolog, og betalte selv av egen lomme. 1100 første gangen og 600 andre gangen hos samme dama. Absolutt verdt pengene:).

Her har jeg fått 2ul allerede på sykehuset men får ekstra tett oppfølging pga hypermesis og vekttap som gjør at de vil følge med mini ekstra godt så de ser at h*n utvikler seg normalt. Min 3ul blir på onsdagen. Om alt var fint da også ble det sikkert siste ul før den i uke 18.

OK, takk for svar :) skulle ønske at vi fikk ul før oul, men da må vi reise så langt for å finne en privat, så det er uaktuelt :p

Ble henvist av legen til gyn, da betalte jeg ingenting :) Så var jeg på privat ul og betalte 500kr

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15

Hennvisning første gangen pga blødning, så kontrolltime ei uke etter
Siste gangen var på onsdag da ei av mine to jordmødre ga meg en sniktitt for å klare å roe nærvene mine.
Sliter med å tro på liv trass masse symptomer fordi jeg hadde sen MA sist gang jeg var gravid.
Skal ha ny Ul den 17. nov også er det snakk om at jeg skulle få en ul i første halvdel av desember før OUL som er satt til 2. januar! om jeg får no særlig etter det vet jeg ikke... Uansett er jeg veldig gla at jordmødrene mine skjønner jeg trenger dissa ekstra tittene for å holde nærvene i sjakk!

Back
Topp