Tidlig ultralyd?

Mamma til Jente'09 <3

Flørter med forumet
Er det flere som tenker å dra på tidliig ultralyd?

Har hatt en spontanabort siden førstemann og vi har strevet i over 1 år for å få til dette nå, så ønsker å ta en tidlig ul for å være sikker på at vi faktisk kan glede oss over dette!

Men hvor lenge bør man vente? Uke 7-8?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal på tidlig ul, 17 sept. Er da 7+6 uket på vei. Jeg får veldig god oppfølging denne gangen da, så det blir nok ofte både på lokalsykehuset her og rikshospitalet. Sist svangerskap så tok vi tidlig ul i uke 12, og det var helt fantastisk :) da var det faktisk en miniatyr baby inni der :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Jeg kommer også til å bestille tidlig UL så tidlig som mulig. Lurer også på når man tidligs vil få noe ut av det..

I uke 6 så kan man se ett hjerte slå. Det er vel det tidligste man kan se liv ihvertfall.

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Vi kommer til å bestille en time i uke 7, tror det blir tirsdagen og da er jeg i så fall 6+3. Men det er rett og slett fordi vi skal i bryllup med hele vennegjengen til mannen den lørdagen. Det kommer til å bli spørsmål hvis jeg ikke drikker så vil bare ha det bekreftet at ting er som det skal, for da kommer vi til å si at vi er gravide :)

Men hvis ikke så hadde jeg ventet en uke... En gang mellom 7+0 og 8+0..

Eg skal på tidleg ul og tenker at rundt veke 8 og 12 :)

❤️Gutt februar 2014❤️

Jeg skal på tidlig ul når jeg er akkurat 7 uker :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har egentlig time igjen den 16. Ttor ikke jeg orker vente så lenge siden jeg småblør litt så blir nok en denne uka

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg skal ha tidlig ul i uke 7 eller 8. Rakk ikke å ringe sykehuset på fredag før de stengte, så håper de får det til da.

Ver dere hvilke kriterier legen setter for å henvise? Lurer sånn på om jeg bare skal bestille privat eller ta det igjennom legen...

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi planlegger tidlig ul i uke 12. Mannen er veldig oppsatt på å se tidlig om det er noe galt :-/ Jeg er mest opptatt av å få se den lille og det er morsomst når vi har kommet til uke 12 :)

Back
Topp