Skal på ultralyd i uke 5+6, (tidlig pga graviditet utenfor livmora) er det noe jeg kan se da eller er det alt for tidlig gleder/gruer meg så!
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er akkurat likt som deg når jeg skal på tidlig UL pga svangerskap utenfor livmoren. Så håper de kan se noeSkal på ultralyd i uke 5+6, (tidlig pga graviditet utenfor livmora) er det noe jeg kan se da eller er det alt for tidlig gleder/gruer meg så!
Å så spennende da må du oppdatere meg! Hvordan fant du ut att du var gravid utenfor livmora sist gang? hvordan er følelsen nå?Er akkurat likt som deg når jeg skal på tidlig UL pga svangerskap utenfor livmoren. Så håper de kan se noe
Nå blei jeg litt bekymra her:/jeg har ikke fjernet min og har jo hatt stikkinger! Forrige gang blødde jeg så skjønte det var noe galt, men har en god følelse nå, trodde ikke det car så vanlig att det kunne skje så mange ganger etter hverandre:/ hjælpe meg!!Har vært det 3 ganger, men sist var det en del mage smerter. Vondt på høyre side som strålte oppover siden. ( akkurat som de andre gangene) Eneste som var forskjell sist var at jeg ikke småblødde innimellom, det gjorde jeg de andre gangene. Har en helt annen følelse nå. Jeg fjernet tuben på høyre side for 3 måned siden da det skjedde, så nå ligger det iallfall på den riktige siden. Må ikke bekymre meg for at den ødelagte siden . Så håper og tror det skal gå bedre denne gangen Ja, i lige mådeKrysser fingrene for oss begge om at de finner noen veldig positivt . Jeg skal neste fredag, når skal du?
Er nok helt normalt bare litt ekstra bekymraStikninger kan du vel ha om du er gravid inni livmor også. Trodde gjerne det bare var
Livmor som strakk seg(ble større)
Jeg har jo hatt veldig uflaks, er derfor det har skjedd med meg. Hatt 7 SA mellom den første utenfor og den andre utenfor. Så ikke bekymre deg for mye! De sier jo at stikking er normal ved et normalt svangerskap også. Blir det vondt , så kontakt legevakten. De må sende seg på UL siden du har hatt utenfor før, min gamle gyn sa at de kan ikke nekte deg det da, for det kan være farlig!Nå blei jeg litt bekymra her:/jeg har ikke fjernet min og har jo hatt stikkinger! Forrige gang blødde jeg så skjønte det var noe galt, men har en god følelse nå, trodde ikke det car så vanlig att det kunne skje så mange ganger etter hverandre:/ hjælpe meg!!
Har igrunn aldri hatt noe ordentlig smerter, men det hadde jeg ikke sist heller, men da blødde jeg! Så har en god følelse nå ber til høyere makter! Syntes det er lenge å vente i 2 uker!Jeg har jo hatt veldig uflaks, er derfor det har skjedd med meg. Hatt 7 SA mellom den første utenfor og den andre utenfor. Så ikke bekymre deg for mye! De sier jo at stikking er normal ved et normalt svangerskap også. Blir det vondt , så kontakt legevakten. De må sende seg på UL siden du har hatt utenfor før, min gamle gyn sa at de kan ikke nekte deg det da, for det kan være farlig!