Tidlig ultralyd???

AngelAlice

Flørter med forumet
Heijsann:-) kan jeg kreve ultralyd i uke 12??? Har har hatt 2 sa i fjor, å vil derrfor vite at alt er bra med din lille♡ er 8+2 ♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tror ikke du kan drive og kreve, men det går jo fint an å be om det! De fleste leger er vel forståelsesfulle nok når det kommer til sånt :)

Du kan sikkert si at du er veldig bekymret pga tidligere sa og at du ikke får roet deg før du vet om alt er i orden? :) så er det jo opp til legen med resten ;) men om det finnes noe bestemt om det vet jeg ikke :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Du kan si du er nervøs og har hatt 2 sa så blir du nok henvist, hvis ikke kan du ta UL privat :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg hadde en ma i desember og spurte legen min om å få tidlig ul, men jeg fikk ikke fordi hun mente haukeland ikke hadde kapasitet til det... Men får håpe legen din er litt mer sammarbeidsvillig :-)

Jeg hadde en ma i desember og spurte legen min om å få tidlig ul, men jeg fikk ikke fordi hun mente haukeland ikke hadde kapasitet til det... Men får håpe legen din er litt mer sammarbeidsvillig :-)
Det var utrolig trist å høre, ja håper skien eller Porsgrunn har kapasitet til å ta meg inn:-) holder dere oppdatert i denne tråden:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja får håpe du får komme til! :-) måtte ta privat ul og fikk heldigvis se at hjerte slo :-) men så må jeg jo ha en ul rundt uke 12 også for å være heelt sikker på at dette går bra denne gangen så blir dyrt i lengden :p

Har Mistet 4 ganger i sa o g ma jeg ringte til legen min og ba han sende over én henvisning til gynekologen 0 problem :D

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Noen som vet om man får tidlig ul når en har gått på hormonkur den syklusen man blir gravid?

Back
Topp