Tidlig ultralyd

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Er det fler som skal på tidlig ul?

Jeg får tidlig ul pga SA sist så jeg skulle ringe når jeg ble gravid igjen :) Regner med jeg tar timen når jeg er 7+3

Jeg har tenkt, men timen er ikke bestilt.
Tenkte i uke 11, for da er vi kommet hjem fra ferien.

Fra mobil.

Ja, jeg skal. Har ikke vært hos legen min enda, har time i neste uke. Håper å få hyppig UL pga komplikasjoner med morkaka i hele forrige svangerskap.

1 time i uken hos overlege frem til fødsel, fått privatmailen hennes: ) trygt og godt. Så da kan jeg velge fritt når jeg vil komme: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Jeg skal ha tidlig for å utelukke exu siden jeg har hatt det en gang før..regner med det blir i uke 6-7, skal ringe legen over helga.

Sent from my iPhone using BV Forum

Wow, så greit da! :p Da føler du deg hvertfall trygg!

Ja, det gjør jeg til en viss grad. De så ikke at vesla lå i koma hverken dagen før eller samme dagen som hun kom til verden, så jeg er en smule skeptisk.:( Men de er vel mer årvåkne denne gangen tenker jeg :) Jeg må egentlig bare innse at jeg må ta de utfordringene livet gir meg, jeg har liksom ikke mulighet til annet :)

Jeg får i uke 7, pga MA sist. Hadde vært helt uaktuelt å gå til OUL uten, da hadde jeg gått til privat selv. Fikk fastlegen til å sende henvisning i går :)

Eg får i uke 7

Jeg kommer til å ta en ul rundt uke 12:)

Er det fler som skal på tidlig ul?

Jeg får tidlig ul pga SA sist så jeg skulle ringe når jeg ble gravid igjen :) Regner med jeg tar timen når jeg er 7+3
Jeg bestilte tidlig ul igår og skal der når jeg er akkurat 8 uker. Sist hadde jeg ma og jeg gjør det kun for å roe meg ned selv med å se et bankende hjerte

Jeg skal ha siden jeg fortsatt er under ivf klinikken.... :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Kan man få henvisning av lege dersom man tidligere har hatt ma?

Jeg har vært og søkt på nett etter tidlig ultralyd, og har sett at veldig mange ikke har timer i juli grunnet ferie.
Ser nesten ut som om jeg må bestille ganske kjapt, siden jeg vil ha ul etter uke 10.
Vil anbefale dere andre også å være tidlig ute med å bestille time, er nok flere leger som skal ta seg sommerferie i juli.

Fra mobil.

hvordan vet jeg om jeg kan få tidlig ul? har lyst på det, mest fordi jeg testet positivt så tidlig (6dager før forventet mens), og på grunn av mange tvillinger i familien! :p mamma har nemlig bestemt seg for at jeg er den neste som får to småtroll! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

hvordan vet jeg om jeg kan få tidlig ul? har lyst på det, mest fordi jeg testet positivt så tidlig (6dager før forventet mens), og på grunn av mange tvillinger i familien! :p mamma har nemlig bestemt seg for at jeg er den neste som får to småtroll! :)

Du må nok være i en risikogruppe for å få det offentlig, men alle kan ta privat. Prisen varierer litt fra sted til sted, men vanligvis koster det opp mot 1500 kr,

Fra mobil.

Tror ikke det blir tidlig ul på meg. Venter på ordinær

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

da har jeg faktisk bestilt meg time til tidlig ul! blir i uke 10 :) greit for å få sjekket at alt ser greit ut, og hvor mange det er der inne! :p spennende! det blir kostende 930kr :)

Jeg får i uke 8 også skal jeg bestille privat i uke 12, men mulig jeg får en i uke 12 å

Skal på tidlig UL i neste uke :)
Har hatt en SA tidligere, så jeg skal i veg kun for å berolige meg selv, og se at det er plassert på rett plass (i livmoren) osv, siden vi drar to uker til Tyrkia neste helg.

Back
Topp