Tidlig ultralyd

Kaley

Flørter med forumet
Januarskatter 2015
Har time til tidlig ultralyd i morgen, og fyy som jeg gruer meg. Har hatt småblødninger i 3 dager i strekk nå :-( Håper ikke det er noe galt!! Noen andre som har hatt blødninger, og som det har gått helt fint med?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jupp :) styrtblødde rundt uke 9/10 med nr 2. Det var myyyye blod, og min mor så det også. Vi var sikker på hvilken vei det gikk. Dro opp på lv for å få bekreftet sa, men der fant jammen legen hjertelyd <3 og nå er han snart 17 måneder og løper rundt beina mine med en trillebår akkurat nuh :)

Lykke til i morra!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jupp :) styrtblødde rundt uke 9/10 med nr 2. Det var myyyye blod, og min mor så det også. Vi var sikker på hvilken vei det gikk. Dro opp på lv for å få bekreftet sa, men der fant jammen legen hjertelyd <3 og nå er han snart 17 måneder og løper rundt beina mine med en trillebår akkurat nuh :)

Lykke til i morra!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Åhh, så godt å høre at det kan gå fint. Blir så utrolig nervøs av dette her!

Tusen takk, krysser fingrene for gode nyheter i morgen.

Jeg blødde i 4 dager i uke 7. Ganske store mengder. Var sikker på jeg hadde mistet, men på ul var det et bankende hjerte :)

Jente født 02.06.10
App taster :)

Jeg spotta da jeg var 5 uker på vei, på UL uke 6 var det bankende hjerte. Spotta og blødde en gang så det dryppa nedi skåla den påfølgende uka også, frykta det hadde gått skeis, men ny UL i går viste fortsatt bankende hjerte. :) Så fullt mulig å spotte/blø uten at det betyr noe! Lykke til, jeg krysser fingrene! :)

Lykke til:). Jeg hadde også litt blod for 2 uker siden og så bankende hjerte uka etter:)❤️❤️

Termin: 14.januar 2015?❤️

Blødd i alle svangerskapene mine. en mye, en litt mindre og en enda mer. Blødd litt nå også, så lover bra :)

Så lenge det ikke er vondt er det alltid et håp :)

Lykke til i morgen :)

Tusen takk for innspill, jenter <3 Må si det letta litt på bekymringene. Håper så inderlig at alt er i orden med den lille :-)

Tusen takk for innspill, jenter <3 Må si det letta litt på bekymringene. Håper så inderlig at alt er i orden med den lille :-)

Hvordan gikk det på ultralyd? Jeg har opplevd det samme med friskt blod to ganger. Her har det gått bra så langt. Håper inderlig at alt står bra til med deg også:)

Foreløpig termin 12.01.15

Hvordan gikk det på ultralyd? Jeg har opplevd det samme med friskt blod to ganger. Her har det gått bra så langt. Håper inderlig at alt står bra til med deg også:)

Foreløpig termin 12.01.15
Hun har skrevet om det i et annet innlegg lengere nede:)

Termin: 14.januar 2015?❤️

Back
Topp