Tidlig ultralyd

Fredagsbarn

Glad i forumet
Er det mange som tenker å bestille time til tidlig ultralyd? Evt. når? Jeg har vært på ultralyd i uke 12 begge ganger før, og kommer sikkert til å bestille ul i uke 12 denne gangen også. Jeg syns det er veldig godt å se at det er en levende baby inni magen - og høre at det står bra til. Flere som tenker som meg og ikke klarer å vente til ordinær ul?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er det mange som tenker å bestille time til tidlig ultralyd? Evt. når? Jeg har vært på ultralyd i uke 12 begge ganger før, og kommer sikkert til å bestille ul i uke 12 denne gangen også. Jeg syns det er veldig godt å se at det er en levende baby inni magen - og høre at det står bra til. Flere som tenker som meg og ikke klarer å vente til ordinær ul?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg skal i uke 8 ca:D

lillemann skal bli storebror <3

Jeg skal i uke 13 :)

Termin 11. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Mååå jo det! Skal i uke 8.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Jeg var på onsdagen, 6+6 (henvist av legen)

Jeg skal bestille til ca 12. uke, er førstegangs gravid og små redd :-P

Godt det ikke bare er meg da ;)
Dere som er på ul rundt uke 6, går dere på flere ul før den ordinære?

14.februar 2014 ♡

Vil veldig gjerne ha en tidlig UL, bare for å se at det virkelig er noen der inne. Vil bare se at hjertet slår.

Godt det ikke bare er meg da ;)
Dere som er på ul rundt uke 6, går dere på flere ul før den ordinære?

14.februar 2014 ♡
Jeg tenker at jeg ha en til ulnrundt uke 12 slik at vi kan fortelle nyheten til familie og venner.

Termin 9.februar med første frøet:)

Vil veldig gjerne ha en tidlig UL, bare for å se at det virkelig er noen der inne. Vil bare se at hjertet slår.
Det var dette som var årsaken til jeg også ville på tidlig UL. Har aldri vært gravid før og alt føles så uvirkelig når jeg "kun" har fått bekreftelse på tester

Jeg prøvde å bestille time, men gynekologen skulle på ferie:( og mår han er tilbake, er jeg på ferie:( har lyst å se hjerteslag og hvor mange som bor inni der:)

Skal i uke 7 å høre hjertelyd!! Glede!

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Jeg prøvde å bestille time, men gynekologen skulle på ferie:( og mår han er tilbake, er jeg på ferie:( har lyst å se hjerteslag og hvor mange som bor inni der:)
Fins det ingen andre du kan bestille hos?

Jo, er nok kamskje det, men da må jeg innom legen å få henvisning først. Og akkurat nå jobber naboen min hos fastlegen min... Har ikke lyst å gå på legetime der enda... Vil jo holde detbskjult litt til...

Skal neste uke da er jeg 6+1 :)

Som en del av oppfølgingen når det gjelder assistert befruktning skal jeg ha en ultralyd i uke 8.
Muuulig vi bestiller en for egen regning i uke 12 også.. *usikker*

Back
Topp