Tidlig ultralyd

LykkeIMagen

Betatt av forumet
Jeg skal på tidlig ultralyd i morgen (8+3) og jeg gleeeder meg!! :D
Håper så jeg får se en liten skatt med et sunt bankende hjerte og at alt er bra :) Tror arbeidsdagen kommer til å gå veeldig seint..skal ikke være der før klokka 14.30 :P

Andre som har vært på tidlig ul rundt uke 8? Hvilke følelser satt du med i forkant? Hvorfor velger DU å gå på tidlig ul? :)

Såå kjekt! Venter på time til tidlig UL henvist fra lege. Får det då eg har hatt mange problem etter sist fødsel, og for å kunne slappe av i tiden framover :) Så gleder meg til å få time!
Var på tidlig UL privat sist svangerskap,og var veldig fornøyd med det! Gjorde det då og for å få trygghet på at det var et levende lite vesen der. Hadde mista i SA ein gong før, og ville ha den tryggheten å vite!
Spent på å høre kossen det gikk i morgen då!

Åja, huff..ja da forstår jeg det kan være en trygghet i å få kommet til ul og sjekke at alt er greit :)
Selv gjør jeg det for å fastsette termin bedre og se om jeg er så langt på vei som jeg tror. Spira satt på første pp, og jeg har gått på p-piller i så mange år at jeg lurer på om eggløsning kanskje kan ha kommet på et annet tidspunkt enn den "skal". Før eller etter 14 dager i fra første dag i sist mens liksom... :P Også er det så klart en trygghet i å (forhåpentligvis) se et bankende hjerte :)

Jeg var på UL 8+4 :) Så en liten bamsemums på 2 cm som sprellet :) Og det viktigste - et bankende hjerte! Gled deg!! Det er helt fantastisk :) Forresten vanlig å få termin flyttet litt på UL, siden de regner 40+3.
Var der pga blødninger.. Så var veldig nervøs i forkant. Veldig redd for at det ikke var noe der. Men VELDIG lykkelig etterpå!!

Ja..husker med eldste dattera, tårene strømmet og det var såå utrolig fint! Var aldri på tidlig ul da, så det blir litt nytt å se et såå lite menneske ;)
Åja,huff ja..da kan jeg tenke at det er en stor lettelse å se at det er et lite bankende hjerte der inni :)

Jeg var idag og var veldig nervøs, hadde helt vondt inni meg. Men alt så fint ut og så et herlig bankende hjerte ♥ ble satt tilbake ei uke så er 7+4 idag :)

venter på lillebror/søster 25.01.14

Vi skulle egentlig i dag, men mannen var ikke frisk så måtte ringe og utsette det.. heldigvis fikk eg time igjen allerede i morgen :D
Skal på tidlig ul for å fastsette termin, da eg ikke husker når sist mens var.. er + - 2 uker, så skal bli godt å endelig finne ut hvor langt eg er på vei :) og se at alt er bra :)

Sent from my U8860 using BV Forum mobile app

Så kjekt å lese om alle som har sett et friskt bankende hjerte, det er ikke alltid en selvfølge. Håper jeg ikke blir satt så mye tilbake..litt kjedelig å måtte telle uker "om igjen" :P Men..bare alt er fint så :) :)

Jeg fikk tidlig ul siden jeg hadde en SA på vårt første forsøk! Var urolig nervøs når vi satte å ventet på å få høre navnet mitt :p For da jeg var der sist var det jo ingen god opplevelse egentlig!
Samboeren sa at alt var nok bra :) Å det var det heldigvis :) Var på ul i uke 8+4, er nå 10+1 :) Jeg vil tilbake på en til UL, men har ikke time nå før i begynnelsen av august! :p
Lykke til når du skal i morgen, er veldig godt å se det bankende hjertet :D

Hvordan gikk det? :)

venter på lillebror/søster 25.01.14

Det gikk kjempe fint! Han så tydelig at det var et hjerte som banket inni der :D
Ble satt tilbake en uke ca (7+1). Men sa at det varierte veldig..så han endret ingenting så tidlig i helsekortet mitt. Sa at jeg kunne få komme tilbake i slutten av juli for å kunne måle det enda bedre :)
Kjempe gøy med en fastlege som har fått seg ul.apparat :D ..også her på landsbygda! Greit å slippe å måtte reise mange timer til Stavanger for å sjekke om det skulle være noe senere i graviditeten også :)

Back
Topp