Tidlig ultralyd

Floga

Glad i forumet
Januarhula 2014
Hvor tidlig kan man se et hjerte banke?
Må utenbys for å få privat UL og skal tilfeldigvis forbi denne plassen neste torsdag.
Er da ca 6+4, men det er kanskje for tidlig?

Sist jeg var gravid hadde jeg egentlig time til utredning, dro på timen for å høre svarene på prøvene. Da var jeg rundt 7 uker å fikk se et hjerte slå :) Men denne gangen blir det UL når jeg er 11+3 :)

Hei!
Jeg skal på UL på onsdag, da er jeg 6 uker! Gynekologen regnet med å se et hjerte som slo da, så krysser fingrene

Jeg skal på UL i morgen fordi jeg har to MA og en SA bak meg så skal ha tett oppfølging denne gang. Er 7+1 i morgen. Har være på utallige ultralyder og ALDRI sett et hjerte som slår så er rimelig nervøs :(
*krysser fingrene for positiv utfall*

Jeg skal på UL i morgen fordi jeg har to MA og en SA bak meg så skal ha tett oppfølging denne gang. Er 7+1 i morgen. Har være på utallige ultralyder og ALDRI sett et hjerte som slår så er rimelig nervøs :(
*krysser fingrene for positiv utfall*
LYKKE TIL I MORGEN!! Husk å oppdater oss :)

da jeg gikk med datra mi så vi bankende hjerte i slutten av uke 6

Mellom veke 6 og 7 er vel vanlig å kunna sjå det ja. Eg som har gått gjennom ass.befr skal til ul i veke 7.

de sier vel uke 6-7? jeg skal når jeg er 7+4-regner med å se ett bankende hjerte da!

LYKKE TIL I MORGEN!! Husk å oppdater oss :)

Tusen takk! Det gikk faktisk veldig bra *bank i bordet* og jeg fikk se et bankende hjerte for første gang! <3 Så da er det bare å stålsette seg for ny UL om tre uker og håpe at alt fremdeles er bra da!!

Back
Topp