Tidlig ultralyd?

Zoe.

Foreløpig termin 24.november
Når bestilte dere UL? Vet ikke om jeg klarer å vente til uke 12/13...Hadde tenkt å ta UL da :)

Jeg har ul mandag neste uke, da er jeg 11+1. :)

Jeg har I morgen. Ca 7+1

Vil vite at alt er bra bare.. Evt. om ting ikke er bra. Hva tror dere? Burde jeg bestille tidligere??

Hvor langt er su nå?
Jeg bestillte den timen når jeg var 7 uker omtrent, og tiden har gått overraskende fort frem til nå synes jeg, selv om jeg har jo angst for at ting ikke skal være i orden... Selv om det ikke har vært noen tegn på at alt ikke skal være det...

Hvor mange uker er du? Jeg hadde forrige uke, var da 7+3 bare! Var veldig godt å få bekreftet bankende hjerter (var tvillinger:D) Man klarer liksom å slappe av litt når man ser at det er bra :)

Jeg er 7+1 og alt er nytt for meg :) Har jo ikke peil på noen ting!! Hehe :)

Jeg har heller ikke peiling på noen ting om det er noen trøst. Så jeg leser altfor mye her...

Vi skal i morgen :-D da er jeg 10. Uker i følge jordmoren min :-)

Vi var i uke 6+6, og skal tilbake neste fredag, da er jeg 12+0 :-) Hadde tenkt å dra kun en gang, i uke 11/12, men hadde ingen symptomer så trengte å få en bekreftelse :-)

bestilte time i uke 6 og har time i uke 11. er 11 uker på onsdag og skal inn til ul på torsdag denne uka :-)

Takk for svar, alle sammen :) Send Mail til spesialistsenteret for kvinner (Jessheim) med forespørsel om UL et sted mellom uke 9 og 10. Det er godt det er fler av oss som trenger bekreftelsen :) Det får bare være en investering i trygghet :)

Jeg skal neste onsdag. da er jeg 11+6. Gleder meg!

Hm, kanskje det er sjangs for å se hva det blir i uke 11/12..? Noen som har erfaringer her?? :)

Sist gang ikk jeg vite i uke 12 at d var jente,å det stemte! Mn de har vel egentlig ikke lov til å gjøre det. For i enkelte tilfeller er d vel folk som har tatt abort vis d var "feil" kjønn!

Er overrasket over hvor mange som er på tidlig utralyd. Viste ikke at det var så vanlig. Men her jeg bor så har vi desverre ikke den muligheten :-( Regner med man må gå til privatklinikk om man skal få tidlig utralyd? (med mindre man har henvisning fra lege da).

Sist gang ikk jeg vite i uke 12 at d var jente,å det stemte! Mn de har vel egentlig ikke lov til å gjøre det. For i enkelte tilfeller er d vel folk som har tatt abort vis d var "feil" kjønn!

Herregud, folk er gale :/

De har iallefall hintet forsiktig til 2 av mine venninner ang. kjønn og det stemte.. Jeg får kanskje drøye til 12. uke :)

Er overrasket over hvor mange som er på tidlig utralyd. Viste ikke at det var så vanlig. Men her jeg bor så har vi desverre ikke den muligheten :-( Regner med man må gå til privatklinikk om man skal få tidlig utralyd? (med mindre man har henvisning fra lege da).

Jeg visste heller ikke at det var så vanlig, men jeg kan forstå at folk vil sjekke tilstanden før OUL. Privatklinikk er vel eneste utvei såvidt jeg vet, ja :)

Back
Topp