*Plomme*
Blir kjent med forumet
Hvor langt er du på vei da?
Ca 6 uker, hvis det ikke blir endringer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei da?
Vi skal på tidlig UL I uke 11-12, var på det med lillegutt også. Er så betryggende å få vite at alt er i orden Koster endel da, 155 kr:/
Mener det var noe sånt jeg måtte ut med og. Men verdt det !Mente selvfølgelig 1500 kr
Mener det var noe sånt jeg måtte ut med og. Men verdt det !
Det kan være vits i å ta tidlig UL ja, for å se hvor langt du er på vei f eks, om det utvikler seg i riktig tempo eller stagnerer. Forrige gang jeg var gravid stoppet hjertet å slå, og de kunne se at utviklingen stagnerte. Da var jeg forberedt på at jeg kunne miste, og taklet det nok bedre da det skjedde. Vi skal tidlig for å få overvåke 1. terminen, siden jeg har mistet så mange ganger.Ikke noe vits i ul før uke 12. Vi skal feet og gjorde det med junior, tar også 3d i uke 30
I din situasjon var det nok det, men 12 uker er jo den safe uken og om man tar tidlig ul og får gode tilbakemeldinger kan ting fortsatt skje. Kjenner fler det har skjedd med og da fått "falske" forhåpninger. man får jo heller ikke legetime før man nesten er 11/12 uker på vei.Det kan være vits i å ta tidlig UL ja, for å se hvor langt du er på vei f eks, om det utvikler seg i riktig tempo eller stagnerer. Forrige gang jeg var gravid stoppet hjertet å slå, og de kunne se at utviklingen stagnerte. Da var jeg forberedt på at jeg kunne miste, og taklet det nok bedre da det skjedde. Vi skal tidlig for å få overvåke 1. terminen, siden jeg har mistet så mange ganger.