Tidlig ultralyd.

Jeg var i uke 11+4 sist, var hos en spesialist da som kunne se ryggmargdbrokk, hareskår, downsyndrom osv...
Kommer nok til å gå til han nå også, med litt planlegging. Han er 4 timer unna :)
Syns det er greit å sjekke alt så en kan forberede seg frem til fødselen hvis det skulle vise seg å være noe :)

Er det for tidlig å dra 7+5?
Tror det var da jeg var forje gang å da fikk vi se et hjerte slå :)

Hva koster det da? :)

Her koster det 750,- Datoen passet bare så bra iom at gubben har fri siden vi må kjøre 1,5 time hver vei;)
Vil gjerne se et hjerte slå :) å heller dra tilbake igjen når jeg er lengre på vei ;)

Vi vil også på tidlig ultralyd, var det med de to forrige også.
Men er litt usikker på hvilken uke som er best.. så får vel undersøke litt før vi bestemmer oss:)

Kan man velge bår man skal ha førstegangs ulatralyd?

Kan man velge bår man skal ha førstegangs ulatralyd?
Man må vel bestille privat og betale rundt 700/800kr mener jeg å huske.. Og da står man vel fritt til når man ønsker å ha ultralyd. Mens alle får tilbud om den ordinære i uke 19 (?) :)

Jeg kommer nok til å ordne time hos privat gynekolog, siden jeg vil ha god oppfølging pga at det har gått galt så mange ganger før. Men helsevesenet ser ikke ut til å skjønne dette, så da ordner jeg det likså godt selv. Forrige gang sendte de meg til en gastrospesialist når de skulle sende meg til ultralyd, to måneder senere enn jeg skulle fått komme inn... Så for å slippe å engste meg og bli frustrert så ordner jeg time privat. Litt dyrere, men verdt det for min del :)

Tar en privat tidlig UL ca i uke 12 :) Gleder meg til det!

Ikke noe vits i ul før uke 12. Vi skal feet og gjorde det med junior, tar også 3d i uke 30

Her kan man bare glemme tidlig UL, ja.. Jeg vurderer også å bestille privat, men det er 4 timer unna, en vei.. Jeg er kjemperedd for SA, da jeg ser at veeeldig maaange har hatt det:/ kjempetrist.. Dette er mitt tredje barn, aå føler at oddsen er stor... Blæh.. Om vi vil ha tidlig ul, så synes jeg vi burde få det:)

Hvorfor føler du at oddsen er stor fordi dette er dit 3.barn erikasi?
Mitt tredje barn også, har aldri mistet før, og føler meg bra sikker på at dette skal gå veien.
Øker oddsen for å miste etter flere barn man har?

Nei, vet ikke om det er noe statistikk på det, men føler meg så heldig som har mine to vakre og friske barn, så blir redd for å ikke være så heldig denne gang:/ er bare jeg som er urolig:) Men både min mor og min tante har mistet maange ganger, og er så redd for at det skal ramme meg.. Men jeg holder meg positiv allså:) prøver å ikke tenke på det:) men vil likevell ha tidlig ul, det har jeg fått med de 2 andre da jeg har blødd i uke 13 og 10:O

Kjenner meg igjen i akkurat det ja. Føler meg vanvittig heldig for mine to velskapte flotte barn, og er redd for at det ikke skal være bra med nummer tre. Så en tidlig UL for å lette på nervene litt er en billig investering :)

Vi skal på tidlig UL I uke 11-12, var på det med lillegutt også. Er så betryggende å få vite at alt er i orden:) Koster endel da, 155 kr:/

Back
Topp