Tidlig ultralyd

hemmeligennsålenge

September 2013 <3
Hvem skal ha tidlig ultalyd her?
Er det en spesiell årsak, eller bare nysgjerrighet?

Jeg skal til første legekontroll på fredag og da skal jeg få han til å henvise meg siden jeg har et såkalt høyrisiko svangerskap
 
Vet ikke om jeg får. Men har ikke snøring på hvor langt jeg er på vei. Får kanskje da?

Fikk to ganger sist. Hadde en del blødninger og trodde jeg mista.
 
Jeg tror du kan få hvis du ikke vet hvor langt du kan være på vei. jeg ville hvertfall nevnt det for legen å spurt om en henvisning
 
jeg får tidlig ul pga jeg ikke er frisk. jeg har protein s mangel og faretruende høyt bt de ikke klarer å kontrolere. Så jeg går på max grensa av trandate(de bt medisinene som blir anbefalt i svk), så jeg blir sendt til hjerte spesialister på hjerte pol under svk :) Og jeg har habituell abort. Så derfor får jeg tett oppfølging hele svk og fordi Emilie kom i uke 29 med kraftig svk forgiftning og morkake svikt :p
 
Vi skal ha, om jeg får henvisning eller ikke! Er redd for at det ikke står bra til, og syns det er lenge å gå til uke18/20 for å få vite noe..
 
Skal ikke hvis det ikke trengs. Er jo nysgjerrig men skal vl klare å holde oss til ordinær ul :) Jordmor sendte meg på en ekstra ul i uke 15 med lillebror pga hun ikke var fornøyd med blodtrykk og urinprøver så føler meg trygg på at hun sender meg hvis det trengs :)
 
har lyst å høre om henvisning. begynner å tenke på at mensen min var så kort å annerledes sist. men hadde da tatt ut kobberspiralen min 14 dager i forveien. så kan jo være dærfor også. flere som har tatt ut spiral? hvordan ble første mens etter det? fikk kun en mens etter at jeg tok ut spiralen, så vet jo ikke hvordan den har kunnet forandret seg.
+ at jeg føler meg stor( sikkert innbildning).
 
jeg har tenkt å gå, bare fordi jeg er nysgjerrig. Å vil gjerne se den lille :)
 
Back
Topp