Songbird_84
Flørter med forumet
Er dette noe alle får tilbud om i dag? Da jeg fikk datteren min og gikk gravid i 08/09 fikk jeg ikke tilbud om dette. Da var det kun svangerskap m ekstra oppfølging eller om du hadde hatt blødninger at du fikk det..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel oppe hos stortinget om dette skal bli et tilbud for alle men foreløpig er det ikke det. De flest her går privat og tar ul. Selv skal vi om 2 uker :) Koster ca 900 kr (med studentrabatt)nr2imars2013 skrev:
Man kan henvises fra lege ved for eksempel stor usikkerhet om termin/hvor langt man er på vei, blødninger, smerter... Eller tidligere historie med aborter. Noen leger er enklere å få henvisning fra enn andre da, er ikke alle som er så enkle.Sylvia80 skrev:
Jeg har fått henvisning pga tidlige Missed abortion. Og pga sykehistorie. Så må ha oppfølging for å se at det ikke skjer det samme igjen blant annet...
Ellers kan man bestille privat ja.. Det koster litt, men jeg kjenner at jeg (men det er nå meg) ikke hadde klart å gå til uke 18 og ikke vite.. Men det er nå meg da. Skikkelig kjipt om man kommer så langt og så er det ikke noe der.. Men man merker vel som regel noe galt før den tid..