Tidlig ultralyd?

kat*

Glad i forumet
Dere som har vært på det; hvor langt på vei var dere, og hva fikk dere se? Jeg var på tidlig ul med begge, men det virker så lenge siden! Og jeg husker ikke eksakt hvor langt jeg var på vei. Vet bare at med nr 1 så de hjertelyd med det samme, med nr 2 fant de ikke hjertelyd, og jeg måtte tilbake to uker senere, og det ble to laaaaaange uker før jeg så hjertelyd!

Med lillemor var jeg første gang da jeg var 7+3 og da fikk jeg se en peanøtt med bankende hjerte :) Var igjen i uke 11+5 og da var det en turnende baby <3 

Har bestilt til uke 32 nå, da er jeg 10 + uker på vei :) 

Har hatt en MA som ble oppdaget i uke 13+2 og fosteret ble målt til 9 uker så jeg går etter det :)

Med lillemor var jeg første gang da jeg var 7+3 og da fikk jeg se en peanøtt med bankende hjerte :) Var igjen i uke 11+5 og da var det en turnende baby <3 

Har bestilt til uke 32 nå, da er jeg 10 + uker på vei :) 

Har hatt en MA som ble oppdaget i uke 13+2 og fosteret ble målt til 9 uker så jeg går etter det :)

Vi var første gang i uke 8 og såg ikke mye annet enn et bankende hjerte. Deretter var vi i uke 11+2 og såg en liten baby med både armer og ben som spratt rundt! 

Med nr 1 så var det 6+6 og der var ei reke med bankende hjerte, akkurat som det skulle!

Andre gang skule jeg være 7 uker på vei, men da så de kun en boble som så tom ut. Fem dager senere så de en boble med fostersekk, fortsatt ikke baby.. Ei uke etter var der plutselig spire med bankende hjerte.. Uka etter var det ikke liv, og den ble da datert til å stemme nesten med det jeg mente jeg skulle være, selv om de opprinnelig satte meg langt tilbake.. Så her var noe feil hele veien..

Hvis det ikke er mistanke om noe galt, ville jeg venta til uke 8 med UL, for å ikke måtte leve i usikkerhet om de ikke ser noe. Hvis det ikke er usikkert hvor langt man er på vei.. ville jeg venta enda litt lenger.. Det er fælt å gå i uvisshet..

eg va aldri på d me førstemann, men kjenne at eg  litt mer bekymret denne gang. så har bestilt til ca uke 7.

noen som vet om det er innvendige elle utvendig di tar?

Back
Topp