snart-tobarnsmor
Flørter med forumet
Hvor mange av dere skal ta tidlig ultralyd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg trodde først at jeg ville ha en tidlig UL, men etter å ha vært hos legen der vi fikk bekreftet svangerskapet følte jeg ikke lenger den samme "trangen". Det er jo tross alt unødvendig dyrt og man får jo uansett en ultralyd i uke 17-19.Baby-S skrev:
Dessuten "går det som det går" fram til uke 12. Og selv om vi ikke går rundt og tenker at det skal ende i en SA, så er det jo noe som streifer meg av og til. Og da tenker jeg at det kanskje er greit å vente med UL til man er ferdig med de 12 første ukene og svangerskapet er litt "tryggere". Jeg ville i alle fall "knyttet" meg enda mer (om det er mulig!) og da ville skuffelsen blitt dobbelt så stor om uhellet skulle være ute.
Er det noen som er enig med meg eller er jeg alene om dette?
Jeg er enig kjenner jeg :) hadde ikke tidlig ul forrige gang heller, og det er jo litt kos å vente til uke 18 å da :D
Jeg håper på å få en.. Skal til legen neste uke.. Hadde en SA i august da var jeg nesten 11 uker på vei, så jeg klarer ikke å glede meg over dette svangerskapet før jeg får bekreftet at alt ser ok ut.. Er livredd hver gang jeg er på do at det skal være blod på papiret som sist.. så det er ikke noe moro å gå rundt å ha det sånn. Får jeg ikke henvisning, så tar jeg det privat.prøver på nr 2 skrev: