Tidlig ultralyd ultraportalen..?

lykkeligfrøken89

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Noen som har hatt tidlig UL på Ultraportalen i Trondheim?:anyone
Tenkte å dra dit når jeg er ca 10 uker på vei..!
Og hva ser jeg da? :) Håper bare alt står bra til inni magen, ønsker å dra på tidlig UL fordi jeg vil vite at det er liv :) føles liksom så fjernt nå..Bortsett fra kvalmen:eek::confused:

Jeg var der i uke 16, fikk vite kjønn og det hele, veldig fin opplevelse :-)

I uke 10 vil de kunne se et bankende hjerte og måler at den lille ræka vokser sånn ca etter planen, utvikler seg slik den skal

Veldig betryggende, jeg har vært på tidlig ul alle tre graviditeter (mistet to ganger), og skal også denne gangen!

Det virker så fjernt før man får se det med sine egne øyne ;) ... Helt til den lille begynner å si fra at han/hun er der inne og sparker :) :)

Masse lykke til!

Ps: jeg har veldig god erfaring med tidlig ul på medicus også, de tilbyr vel bare ul fram til uke 12 tror jeg... Hos ultraportalen har jeg bare vært i uke 16..

Jeg skal dit 21 juni :D :D da er jeg 10+4.

-taster fra mobilen-

Jeg skal også dit i slutten av Juni, da er jeg ca 10 uker på vei :D
Har hørt mye bra om dem! Har flere venner som har vært der når de var gravide :) Snille folk som tar vare på deg!

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi var der i uke 8, og fikk se et bankende hjerte :) Anbefaler ultraportalen! Koselige jordmødre og du føler deg virkelig sett og tatt vare på den lille tiden du er der :)

Nå var jeg der tirsdag 20.mai :) Og det var kjempefint! Ble godt tatt imot og alt sto bra til :)

Oi det vil jeg også:D Er det lang ventetid? Hva er prisen?

Oi det vil jeg også:D Er det lang ventetid? Hva er prisen?

Jeg betalte 1000,- da var vi inne i 15-20 min, hun tok UL, ga med svangerskapsdagboken og vi fikk 4 bilder med oss + et papir hvor det sto svangerskapslengden og CRL på spiren :) Verdt det! :)

Bare å se på hjemmesiden deres, så ser du når de har ledige timer :) får sikkert til uka :)

Var der forrige svangerskap uke 13. Superhyggelig jordmor som brukte ordentlig god tid på oss.
De har bra utstyr der, så du ser bedre enn på st olavs. fikk med maaaange bilder og mye info.
Kjempefornøyd! Anbefales virkelig :)

Termin Januar 2015
MA uke 12 2013
Prinsesse født Oktober 2012 ❤
MA uke 13 2012

Back
Topp