Tidlig ultralyd - uke 8

Realisten

Elsker forumet
Ser at det er flere som skal ta ultralyd uke 8 og rundt der, men hvor får dere gjort det? Prøvd å titte litt rundt i området mitt, men på nett finner jeg bare steder som tilbyr fra uke 12 (og det er da jeg skal dit). Men kunne tenkt meg i uke 8 også... :anyone
 
De fleste som tilbyr privat UL rundt uke 12 vil nok gladelig ta betalt for flere. Du burde nok bare ta kontakt og høre. :)

(Jeg får offentlig pga IVF og habituell abort.)
 
Ringte nå og var ikke noe problem hos de som jeg hadde bestilt uke 12 ul hos. Kjenner at jeg ble litt stressa av at flere forteller at fosteret døde rundt uke 8, og ikke oppdager det før flere uker etterpå, så vil sjekke for litt mer sjelefred :Heartred Vi er jo så heldige at ellers er kontroller og fødsel er gratis her i Norge, så vil koste på meg dette :Heartred
 
Ringte nå og var ikke noe problem hos de som jeg hadde bestilt uke 12 ul hos. Kjenner at jeg ble litt stressa av at flere forteller at fosteret døde rundt uke 8, og ikke oppdager det før flere uker etterpå, så vil sjekke for litt mer sjelefred :Heartred Vi er jo så heldige at ellers er kontroller og fødsel er gratis her i Norge, så vil koste på meg dette :Heartred
Ta i slutten av uke 8 . Hos meg skjedde det, døde i uke 8+ noen dager. Fant d ut i uke 12. Så jeg og tenkte ul i uke 8 men i slutten av uke 8
 
Ta i slutten av uke 8 . Hos meg skjedde det, døde i uke 8+ noen dager. Fant d ut i uke 12. Så jeg og tenkte ul i uke 8 men i slutten av uke 8
Jeg tenker at man ikke har noen garanti uansett. Kan like så greit skje dagen etter ultralyd uansett når i uken jeg tar. :happy: Men takk for innspill.
 
Her har frøken utålmodig vært på tidlig UL i dag! Var en uke mindre enn jeg trodde, så nå ble jeg jo enda mer utålmodig[emoji23][emoji23] 5+0 i dag da.. så spørs om det jeg gidd bruke mer penger på å se neste uke om det er en eller fler inni der. Kunne ikke sees idag[emoji1]
 
Her har frøken utålmodig vært på tidlig UL i dag! Var en uke mindre enn jeg trodde, så nå ble jeg jo enda mer utålmodig[emoji23][emoji23] 5+0 i dag da.. så spørs om det jeg gidd bruke mer penger på å se neste uke om det er en eller fler inni der. Kunne ikke sees idag[emoji1]

Noen grunn til å mistenke mer enn en? :)
 
Arv er spesiell grunn. ;) Blir spennende på ny UL da. :)

Hehe, ja sant det. Tvillinger på begge sider hos oss begge! Får se om jeg gidder betale en gang til :)
 
Hehe, ja sant det. Tvillinger på begge sider hos oss begge! Får se om jeg gidder betale en gang til :)

Vente helt til OUL da altså?

Høres litt vel spennende ut med tvillinger på begge sider. :bag:
 
Vente helt til OUL da altså?

Høres litt vel spennende ut med tvillinger på begge sider. :bag:

Kjenner jeg meg selv rett så spytter jeg fort i 1700kr til[emoji23][emoji23] er jo alt for utålmodig. Får høre hva mannen sier. Han er veldig spent på antall[emoji23]
 
Kjenner jeg meg selv rett så spytter jeg fort i 1700kr til[emoji23][emoji23] er jo alt for utålmodig. Får høre hva mannen sier. Han er veldig spent på antall[emoji23]

Lurt å vente en del uker da. Om du klarer å holde deg til rundt uke 12 er det mye morsommere å se den/de på ultralyd hvert fall. :)
 
Jeg vet du kan få tul på privatklinikk over hele landet.. I Bergen er det iallfall mange som tilbyr det. Prisene varierer en del så lurt å ringe litt rundt å forhøre litt om pris og hva de tilbyr på selve timen.
Selv har jeg ekstra tett oppfølging grunnet at jeg mister lett (MA) og har blitt/blir utredet for habituell abort.
Skal derfor ha 2-3 tul før oul og måling av hcg.
Dette gjøres da på kk .

Masse lykke til med spiren din ❤️
 
Back
Topp