Tidlig ultralyd uke 13+4

Mamma13-15-20

Glad i forumet
Stjerneskuddene 2024
Skal på privat ultralyd i dag, og er 13+4.
Kjæresten min får lov å vere med inn ☺️
Noen som har fått sett hva den lille skjuler i mellom beina så tidlig?
 
Var på ul 13+3 og da mente overlegen på gyn avd at det var gutt. Var så på ul igjen nå 16+2 og da sa gyn at det tydelig var gutt sååå da er det oul i medio mai så regner jo med dem sier gutt der også :p
 
Så kjekt! Godt å få det bekreftet at det var riktig!
Håper på å få sett litt her også idag.
Har en liten magefølelse på jente, men er jo 50% sjanse for gutt også. Men får vente å se ;)
 
Jeg har ikke vært på ul på den tiden i dette svangerskapet, men i forrige var jeg 13+3 og jordmor kunne si nesten helt sikkert at det var ei jente. Det stemte :)
 
Jeg skal også på ultralyd om noen dager når jeg er 13+4! Kjekt hvis du skriver din erfaring senere av hva du fikk sett :Heartred
 
Nei, jeg fikk ikke vite kjønn så tidlig. Fikk vite det i uke 15, da var det ingen tvil
 
Jeg var på UL 13+1 og jordmor var nesten helt sikker på at det er en jente. Fikk et skikkelig "potty shot". Men vi stoler ikke helt på det før vi har vært på OUL :)
 
Fikk ikkje vite det denne gang pga navlestrengen lå i mellom beina. Sisst fikk eg vite kjønnet i uke 11.
 
Her var jeg i går på 13+3 og gyn sa det var 94% gutt, han var vist ekstremt flink til å se kjønn så vi tar det for god fisk!
 
Da har jeg vært på ultralyd. Frisk fin baby.
Sjekket grundig hele kroppen, både hjerte, mage, bein og målte meg til 13+5 og 13+6.
Min beregning er 13+4 så stemte bra.
Hun sa det var en gutt mest sannsynlig, såg det vi og. Helt tydelig en tissemann ☺️
 
Da har jeg vært på ultralyd. Frisk fin baby.
Sjekket grundig hele kroppen, både hjerte, mage, bein og målte meg til 13+5 og 13+6.
Min beregning er 13+4 så stemte bra.
Hun sa det var en gutt mest sannsynlig, såg det vi og. Helt tydelig en tissemann ☺️

Så kjekt, gøy å få vite kjønn! Og greit å hoppe over et par dager.
 
Var på UL 13+0 og da hadde legen en formening om hva det kunne være. Jeg vil ikke vite, så får vente i spenning:)
 
Jeg var på TUL da jeg var 14 i følge min beregning, hun målte til 14+2 og var ganske sikkert på at d var ei livlig frøken som lå inni magen:)
 
Back
Topp