Tidlig ultralyd uke 12

Viktig å ha noe å se frem til
Usikker på hva som er vanlig hos jordmor, enda ikke vært hos ho har ei fantastisk fastlege, så brukt ho

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Jeg ventet til ord.ul :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Skulle være venteR ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Klarte ikke det, redd for å miste igjen... Så er kun for at jeg skal være rolig

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

På vei til ul nå, min 3 pga blødninger, vet ikke om jeg blir så mye roligere i grunnen , men kjekt er det. Hadde ingen planer om tidlig ul ellers. :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Vurderte det.. men kom et par uforutsette utgifter og har en 6årsdag i kommingen.. så er i grunnen på sparebluss for tiden.. :/

Synes det har vært så innmari mange MA på september forumet, så kjenner at jeg MÅ ha ul :confused:

Synes det har vært så innmari mange MA på september forumet, så kjenner at jeg MÅ ha ul :confused:
Den ser jeg... jeg kjenner på det jeg og.. skal til jordmor på tirsdag og hun får hversågod finne frem doppleren og finner hun ikke hjertelyd, tror jeg jeg tar den med hjem :D Men vil egentlig ikke uroe meg så veldig.. prøve å finne roa.. :)

Den ser jeg... jeg kjenner på det jeg og.. skal til jordmor på tirsdag og hun får hversågod finne frem doppleren og finner hun ikke hjertelyd, tror jeg jeg tar den med hjem :D Men vil egentlig ikke uroe meg så veldig.. prøve å finne roa.. :)

Prøver det jeg og, men synes så innmari mange har mistet innpå her. Kvoten er kanskje brukt opp :p

Prøver det jeg og, men synes så innmari mange har mistet innpå her. Kvoten er kanskje brukt opp :p
Ja i følge statestikken så skal ikke særlig mange fler miste nå :) men vet ikke om jeg har rett da, men antar det er en viss andel prøvere som har mistet flere ganger som er på forum som her og at da virker det som veldig mange.. syntes det bare er fælt at ikke alle kan beholde spirene sine... :(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har vært på ul 7+5 (privat) og skal på første ordinære ul 13+0, som er 4. mars :) I Storbritannia får alle tilbud om to ul, (ca uke 12 og20). Den første inkluderer duotest og scanning for nakkefold, og vi har valgt å takke ja til dette tilbudet.

Jeg klarer heller ikke vente til OUL, bestilte time til jeg er litt over 12 u. Virker som en eeevighet å vente i fire uker på den timen! Er så forkjøla nå, det er stort sett det jeg kjenner, lite graviditetssymptomer som er merkbare, litt foruroligende... men skal prøve å vente...

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Back
Topp