Tidlig ultralyd uke 11

Jellybelly

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Nå har jeg vært på tidlig UL (privat). Etter mine beregninger er jeg 11+0 i dag, men UL-jordmoren mente jeg kunne være 11+3. Men merkelig nok ble termindatoen 29/1, bare én dag tidligere enn utfra mine beregninger. Vi får se hva de sier på OUL:)
Det viktigste er at alt så bra ut!:) Hadde forberedt meg på en ganske rolig bamsemums, men ble gledelig overrasket over å se tydelige armer og ben i bevegelse, og telte til og med fem fingre på hånda. :D H*n lå mye med hendene foran ansiktet, og vi fikk til og med et lite vink:)

Å, så koselig! Deilig at alt var som det skulle! :) Jeg syntes også det var så stas å se liv og røre, armer og bein og fingre på vår krabat i forrige uke - tydelig at de virkelig har blitt små minimennesker der inne allerede! :)

Last edited:
Hadde samme opplevelse i går <3 liten vinkeperson. Helt utrolig fascinerende minipersoner <3

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Så fantastisk :)

Jeg hadde utvendig, men vet ikke hva som er kriteriene for det :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Er det utvendig eller innvendig i uke 11?:)

Nyttårslykke<3
Jeg tok bare utvendig. De prøver vel som regel utvendig først, og om de ikke får gode nok bilder så tar de innvendig. Det kan være avhengig av kroppsfasong, og hvordan livmoren ligger. Har man f.eks. veldig framoverliggende livmor ser man ofte like bra på utvendig på det stadiet. Tror det var sånn JM forklarte det:)

Så koselig at du fikk et lite vink og at alt sto bra til da har vi samme termin dag

❤️gutt 6 april 2013❤️
❤️termin 29 januar 2015❤️

Back
Topp