Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei, synes bare det lignet så veldig på detSer ingen tydelig nub jeg da, og den y-formasjonen kan være omtrent hva som helst.
Okei, synes bare det lignet så veldig på det
Kanskje det er lettere å tyde kjønn på disse fire bildene?
To av bildene er sett underfra, såkalla "Potty shot" synes man ser kjønnsorganet veldig tydelig der jeg men ikke lett å tyde kanskje, men veldig spennendeDessverre ikke riktig vinkel på noen av bildene.
To av bildene er sett underfra, såkalla "Potty shot" synes man ser kjønnsorganet veldig tydelig der jeg men ikke lett å tyde kanskje, men veldig spennende
En venninne mistet i uke 14, og selv om fosteret var intakt og et helt perfekt miniatyrmenneske, var det faktisk umulig å stadfeste om der var gutt eller jente, for der ser rimelig likt ut.
Oi det var jeg faktisk ikke klar over! Man hører jo så mye om alle som har fått vite kjønn på tidlig ultralyd og at kjønnet har stemt på ordinær ultralyd, men da er det kanskje mer flaksEn venninne mistet i uke 14, og selv om fosteret var intakt og et helt perfekt miniatyrmenneske, var det faktisk umulig å stadfeste om der var gutt eller jente, for der ser rimelig likt ut.
Oi det var jeg faktisk ikke klar over! Man hører jo så mye om alle som har fått vite kjønn på tidlig ultralyd og at kjønnet har stemt på ordinær ultralyd, men da er det kanskje mer flaks
På vårt UL bilde ser man tydelig både pung og penis, fra uke 12+4. Var god kvalitet på UL-maskinen da, det betyr jo også litt.Jeg tviler ikke på at dyktige gynekologer får til å stadfeste kjønn ved hjelp av nub, men da må vinkelen klaffe, samt tidspunkt ultralyden utføres.
Oi det var jeg faktisk ikke klar over! Man hører jo så mye om alle som har fått vite kjønn på tidlig ultralyd og at kjønnet har stemt på ordinær ultralyd, men da er det kanskje mer flaks