Tidlig ultralyd pris

Mioloo

Flørter med forumet
Hei dere, hva ligger prisen på tidlig privat ultralyd hos dere? Typisk det meste er sommerstengt, og alternativene som er åpent er rundt 2500-2600,- som jeg synes er ekstremt
 
Hei dere, hva ligger prisen på tidlig privat ultralyd hos dere? Typisk det meste er sommerstengt, og alternativene som er åpent er rundt 2500-2600,- som jeg synes er ekstremt
1300 her.. østfold.. 1250 i Oslo..
 
Hun jeg dro til i Bergen for nesten et år siden kostet vel ca. 1k før uke 10, men nå ser jeg hun har satt opp prisen til 1250 for alle 2D UL. Er vel billig likevel det :smiley-ashamed004
 
Sandnes, koster 800kr her. Forstått dette er veldig billig.. gjelder for alle UL. Både tidlig ul og vanlig :happy:
 

Vedlegg

  • IMG_0926.png
    IMG_0926.png
    286,5 KB · Visninger: 18
Her i Trondheim var jeg på Ultraportalen og betalte rundt 1350,- Spiren og Medicus tror jeg ligger på rundt 1900,-
 
Jeg betalte 950 kr på Familieklikikken på Majorstuen, Oslo :)
 
Har betalt fra 1500-1850
 
Sniker. Jeg betalte 1195kr hos Dr. Dropin. Da var det overlege ved lokalsykehuset som gjennomførte ultralyden. Helt sykt at en ultralydjordmor koster så sykt mye mer..
 
Jeg har betalt 1400,- der jeg går
 
1300kr på Levanger
 
1100-1400 på ultralyd- og jordmorklinikken i Oslo, litt avhengig av om det var på kvelden eller på dagtid :)
 
Sniker. Jeg betalte 1195kr hos Dr. Dropin. Da var det overlege ved lokalsykehuset som gjennomførte ultralyden. Helt sykt at en ultralydjordmor koster så sykt mye mer..
Hvilken by var dette? Har sjekket dem jeg også men tyder på at kun Oslo som tilbyr ultralyd, ikke Bergen feks som jeg regnet med.. :/
 
Hvilken by var dette? Har sjekket dem jeg også men tyder på at kun Oslo som tilbyr ultralyd, ikke Bergen feks som jeg regnet med.. :/
Ja, det var på Skøyen i Oslo. Kjedelig om det er eneste stedet da!
 
Ja sendte de en Mail, var ikke noen gynekologer overhode i bergen, kjedelig.. nekter å betale 2500 på volvat for 10 minutter :eek:
10 minutter? JM jeg går til bruker godt oppunder 30 min og har absolutt ikke hastverk. Og er i tillegg den rimeligste i landet virker det som!

Så merkelig at det skal være så store forskjeller! :smiley-angry007
 
Betalte 1250 i Bergen, men vet det finnes mange dyrere alternativer her også.
 
Back
Topp