Tidlig ultralyd pga MA

termin0218

Andre møte med forumet
Lurer på om det er flere som har fått tidlig ultralyd pga MA/SA tidligere? Jeg var hos legen nå og fikk henvisning så venter på time i posten. Lurer litt på hvilken uke dere fikk tidlig ultralyd i evt?
 
Venter på time i posten selv, så vet ikke hvor fort det vil gå. Men forrige gang hadde jeg stigende hcg på tross av store blødninger, da måtte jeg vente 1,5 uke. Håper det ikke blir mer enn 2 ukers ventetid denne gangen hvertfall :)
 
Jeg har bare ringt rett til gynekologen som oppdaget sa første gangen. Har fått time samme dag ved blødning og kunnet sette opp timer etter hvilke uker jeg ønsker.
 
Vi tidelig ul i uke 6 for og se hjertelag også i uke 11 da ting gikk gale sist. Veldig betryggende og se at alt går bra.
 
Jeg ble fulgt opp av gyn i starten av forrige svangerskap og dette. Første ul rett etter positiv test. Også for å starte med crinone (progesteron). Så andre ul ca to uker etter. Hatt 3-4 ul i løpet av de første 12 ukene men beskjed å ringe om jeg skulle føle meg bekymret eller noe, så tar vi ekstra titt. Hadde en sa og en ma før jeg fikk første barnet.
 
Jeg får denne gangen pga. ma sist, har gyn sagt. Skal dit til uka, da er jeg 7+0 :)
 
Back
Topp