Tidlig ultralyd overstått!

Lillemy26

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
hurra! TUL overstått og ble flyttet fra 7+0 til 7+5. Lille var rundt 1 cm :)

Da kan jeg puste litt lettere ut og vite at det er et lite hjerte som slår ❤️
 
Så bra❤️
 
Hurra! Det må være en deilig følelse:Heartred Håper jeg får oppleve det samme seinere i dag:smiley-angelic001
 
Hurra!!! Da kan du senke skulderen :Heartbigred:love2
 
så fantastisk :Heartred Gratulerer!
Regner du med å bli flyttet tilbake på OUL? Om jeg ikke husker feil, så tempet du og da er jo EL ganske sikkert.
 
så fantastisk :Heartred Gratulerer!
Regner du med å bli flyttet tilbake på OUL? Om jeg ikke husker feil, så tempet du og da er jo EL ganske sikkert.
Ja, jeg tempet og er ganske sikker på EL:) og ifølge det så vil jeg være 7+0 i dag.
Så jeg tror nok jeg vil bli satt tilbake. Var heldigvis ikke store forskjellen. Men det var visst også «fort gjort» å måle feil når det er så smått og endringene skjer forløpende nå!!:) tenker jeg skal tilbake i uke 13 for å se også:)
 
Hurra! Gratulerer!

Da jeg var på UL ble jeg beregnet til 7+3, spira var 1,2 cm. Så da regner de kanskje litt forskjellig?
 
Hm, det kan godt være. Kan vel kanskje stemme med at jeg er 7+0 da :) hun sa vertfall 1 cm ca.
Ja, det apparatet hun brukte på meg var splitter nytt. Den gjorde målingene nærmest for henne, og regner ut automatisk termin.
 
Ja, det apparatet hun brukte på meg var splitter nytt. Den gjorde målingene nærmest for henne, og regner ut automatisk termin.
Spennende! Jeg går til ei veldig anerkjent og populær dame i Stavanger, så tror nok også hun har gode verktøy :) har ikke så mye å si uansett. Er ikke store forskjellen på 5 dager når det er så smått, som hun sa :)
 
Ønsker deg masse lykke til!❤️ Gi en lyd når du er ferdig da! :happy:
Alt er bra her og:Heartred Hjertet banket og et par søte armer og bein som beveget seg! Hun mente jeg var 8+4 i dag, akkurat slik jeg har regnet meg til. Lille bønne var 1,5 cm:Heartred
 
Alt er bra her og:Heartred Hjertet banket og et par søte armer og bein som beveget seg! Hun mente jeg var 8+4 i dag, akkurat slik jeg har regnet meg til. Lille bønne var 1,5 cm:Heartred
Så godt å høre! ❤️ Utrolig hvor fort lille utvikler seg nå!
 
Back
Topp