Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ønsker deg masse lykke til! Gi en lyd når du er ferdig da!Hurra! Det må være en deilig følelse Håper jeg får oppleve det samme seinere i dag
Ja, virkelig deilig å kunne slappe av har tenkt meg i hjel de siste dagene!Hurra!!! Da kan du senke skulderen
Ja, virkelig deilig å kunne slappe av har tenkt meg i hjel de siste dagene!
Ja, jeg tempet og er ganske sikker på EL og ifølge det så vil jeg være 7+0 i dag.så fantastisk Gratulerer!
Regner du med å bli flyttet tilbake på OUL? Om jeg ikke husker feil, så tempet du og da er jo EL ganske sikkert.
Hm, det kan godt være. Kan vel kanskje stemme med at jeg er 7+0 da hun sa vertfall 1 cm ca.Hurra! Gratulerer!
Da jeg var på UL ble jeg beregnet til 7+3, spira var 1,2 cm. Så da regner de kanskje litt forskjellig?
Ja, det apparatet hun brukte på meg var splitter nytt. Den gjorde målingene nærmest for henne, og regner ut automatisk termin.Hm, det kan godt være. Kan vel kanskje stemme med at jeg er 7+0 da hun sa vertfall 1 cm ca.
Spennende! Jeg går til ei veldig anerkjent og populær dame i Stavanger, så tror nok også hun har gode verktøy har ikke så mye å si uansett. Er ikke store forskjellen på 5 dager når det er så smått, som hun saJa, det apparatet hun brukte på meg var splitter nytt. Den gjorde målingene nærmest for henne, og regner ut automatisk termin.
Alt er bra her og Hjertet banket og et par søte armer og bein som beveget seg! Hun mente jeg var 8+4 i dag, akkurat slik jeg har regnet meg til. Lille bønne var 1,5 cmØnsker deg masse lykke til! Gi en lyd når du er ferdig da!
Så godt å høre! Utrolig hvor fort lille utvikler seg nå!Alt er bra her og Hjertet banket og et par søte armer og bein som beveget seg! Hun mente jeg var 8+4 i dag, akkurat slik jeg har regnet meg til. Lille bønne var 1,5 cm
1 cm er 7+0Hm, det kan godt være. Kan vel kanskje stemme med at jeg er 7+0 da hun sa vertfall 1 cm ca.