Tidlig ultralyd nærmer seg

Lillemy26

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Tidlig ultralyd på fredag og jeg kjenner jeg er nervøs. Vet liksom mer hva det går i denne gangen (har ei fra før av), så vet hvor mye det betyr ❤️
Har hatt veldig opp og ned med symptomer. Skal være 7+0 på fredag. Er så redd for at det ikke er noe hjerte.. altså en MA eller SA.
Har ikke hatt noen blødninger da.
Er det noen andre som også tenker mye på dette?
 
Jeg!!!
Skal på tidlig ultralyd neste onsdag, da er jeg 10+1.
Har nesten ikke fått sove i natt fordi jeg er så engstelig. Er så livredd for at jeg kommer dit og at de ikke finner hjertet. Er så redd for at jeg går her uvitende om at lille ikke lever lenger.. Helt grusomt å tenke på. Etter å ha mistet i SA tidligere i år, så vet jeg ikke om jeg er i stand til å oppleve noe sånt igjen. Det ville knust meg så til de grader. Er såååå livredd.
Har heller ikke blødd en eneste dråpe, ingen misfarget utflod. Og mange symptomer hele tiden. Men jeg klarer virkelig ikke slappe av. Hele loggen min på Google er full av MA, fordi det er det eneste som opptar meg om dagen..
Kunne ønske jeg var flinkere til å slappe av, og tenke mer positivt. Men det er virkelig lettere sagt enn gjort..
 
Jeg!!!
Skal på tidlig ultralyd neste onsdag, da er jeg 10+1.
Har nesten ikke fått sove i natt fordi jeg er så engstelig. Er så livredd for at jeg kommer dit og at de ikke finner hjertet. Er så redd for at jeg går her uvitende om at lille ikke lever lenger.. Helt grusomt å tenke på. Etter å ha mistet i SA tidligere i år, så vet jeg ikke om jeg er i stand til å oppleve noe sånt igjen. Det ville knust meg så til de grader. Er såååå livredd.
Har heller ikke blødd en eneste dråpe, ingen misfarget utflod. Og mange symptomer hele tiden. Men jeg klarer virkelig ikke slappe av. Hele loggen min på Google er full av MA, fordi det er det eneste som opptar meg om dagen..
Kunne ønske jeg var flinkere til å slappe av, og tenke mer positivt. Men det er virkelig lettere sagt enn gjort..
Ja, det er sant.. har du vurdert å dra på tidlig ultralyd før uke 10? Mistet du sent sist? Men da hadde du sa? Blødde du da?
 
Jeg skal i morgen tidlig. Dagen kan bare ikke gå fort nok!
 
Ja, jeg tenker en del på det. Hadde jeg tillatt meg selv det hadde jeg bekymret meg 24/7, men det gjør jeg altså ikke!
Jeg har jobber hardt med meg selv for å se positivt på denne graviditeten til tross for at jeg har en SA og en MA bak meg og ingen barn. Det hjelper ingen og heller ikke meg selv å bekymre meg hele tiden.
Det gjør ikke mindre vondt om jeg mister heller! Det er ikke noe det er mulig å forberede seg på for min del hvertfall :)
 
Ja, det er sant.. har du vurdert å dra på tidlig ultralyd før uke 10? Mistet du sent sist? Men da hadde du sa? Blødde du da?


Ja, vurderte å reise tidligere. Men prøvde og ikke være så «hysterisk», og heller vente til vi så noe mer enn bare hjerteslag. Men jeg er jo hysterisk, så den ventingen er evig.
Nei, mistet i uke 6 sist. Så var ikke langt på vei, men langt nok til at man rekker å glede seg litt..
Blødde masse, og det gjorde fryktelig vondt. Mye verre enn menssmerter. Blodet var først helt friskt, så full av klumper. Så skjønte det med engang..
Vet ikke om jeg hadde vært like hysterisk om jeg ikke hadde opplevd SA tidligere, da hadde jeg kanskje ikke tenkt så mye på det. Ble gravid på første forsøk da, men tok oss 6 forsøk til før den satt på ny. Håper bare denne sitter!
 
Jeg har mistet i uke 6 og uke 8 tidligere, begge var SA med blødninger. Sånn sett er jeg positiv nå, fordi jeg ikke har sett spor etter blod.
Men jeg klarer ikke helt å slappe av heller, dvs jeg er litt flat til hele graviditeten frem til jeg får bevis for at der er liv...

Jeg skal på TUL om ei uke.. Da skal jeg være 8+2 så ser vi ikke noe hjerte da så er det ingen håp..
 
Jeg prøver å tenke dette er utenfor min kontroll. Uansett hva jeg gjør, så har det ikke noe å si for utfallet.
Har mistet 4 ganger før jeg nå sitter her i uke 17. Så vet hva det går ut på :)

Men jeg skjønner at man ikke bsre kan slå av en bryter.
Jeg er generelt en realistisk person. Ting blir som de blir. Det jeg trøster meg med på de jeg har mistet er at det var en grunn til at det ikke ble noe. Jeg ønsker meg et friskt barn. Tenker at naturen order opp av seg selv.

Jeg ble mer oppgitt og sliten en trist, de gangene det gikk galt.
 
Jeg prøver å tenke dette er utenfor min kontroll. Uansett hva jeg gjør, så har det ikke noe å si for utfallet.
Har mistet 4 ganger før jeg nå sitter her i uke 17. Så vet hva det går ut på :)

Men jeg skjønner at man ikke bsre kan slå av en bryter.
Jeg er generelt en realistisk person. Ting blir som de blir. Det jeg trøster meg med på de jeg har mistet er at det var en grunn til at det ikke ble noe. Jeg ønsker meg et friskt barn. Tenker at naturen order opp av seg selv.

Jeg ble mer oppgitt og sliten en trist, de gangene det gikk galt.
God innstilling ❤️ Har du barn fra før av?
 
O
Ja, vurderte å reise tidligere. Men prøvde og ikke være så «hysterisk», og heller vente til vi så noe mer enn bare hjerteslag. Men jeg er jo hysterisk, så den ventingen er evig.
Nei, mistet i uke 6 sist. Så var ikke langt på vei, men langt nok til at man rekker å glede seg litt..
Blødde masse, og det gjorde fryktelig vondt. Mye verre enn menssmerter. Blodet var først helt friskt, så full av klumper. Så skjønte det med engang..
Vet ikke om jeg hadde vært like hysterisk om jeg ikke hadde opplevd SA tidligere, da hadde jeg kanskje ikke tenkt så mye på det. Ble gravid på første forsøk da, men tok oss 6 forsøk til før den satt på ny. Håper bare denne sitter!
masse lykke til ❤️❤️ Jammen ikke bare bare å være gravid med alt som medfølger
 
Jeg hadde en MA i uke 8. Trodde alt var fint i til jeg bynte å blø uka etter. Midt i påsken dro jeg til legen som sendte meg til sykehuset for operasjon. Legen hadde visst hatt dårlig erfaring med medisinering, så han ønsket at jeg fikk ut alt før påskehelga. Egentlig var det ganske greit.
 
Jeg hadde en MA i uke 8. Trodde alt var fint i til jeg bynte å blø uka etter. Midt i påsken dro jeg til legen som sendte meg til sykehuset for operasjon. Legen hadde visst hatt dårlig erfaring med medisinering, så han ønsket at jeg fikk ut alt før påskehelga. Egentlig var det ganske greit.
Huff da. ❤️ Så vondt å høre
 
Noen andre som har hatt veldige svingninger i symptomer fra dag til dag, men som likevel så et hjerte på tidlig ultralyd? #nervøs
 
Noen andre som har hatt veldige svingninger i symptomer fra dag til dag, men som likevel så et hjerte på tidlig ultralyd? #nervøs
Du spurte det jeg har tenkt i heile dag. Er så nervøs. Hatt litt mindre symptomer, men det kan vel endre seg litt
 
Noen andre som har hatt veldige svingninger i symptomer fra dag til dag, men som likevel så et hjerte på tidlig ultralyd? #nervøs
Jepp! Jeg har lite symptomer, og noen dager føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Men fikk se et bankende hjerte med sunn frekvens i uke 7:Heartred
 
Jepp! Jeg har lite symptomer, og noen dager føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Men fikk se et bankende hjerte med sunn frekvens i uke 7:Heartred
Godt å høre ❤️ Tidlig ultralyd her om 2 dager..
noen dager er jeg veldig kvalm, andre ikke. samme med trøtthet. Har vært mer trøtt enn kvalm. Men i dag er jeg helt som meg selv.. men har småmurringer i magen da. Men ingen blødninger!
 
Kanskje dette hjelper dere andre også litt? :)
 

Vedlegg

  • B4A2E4A7-60B4-48DA-BA32-8722291781F6.png
    B4A2E4A7-60B4-48DA-BA32-8722291781F6.png
    110,1 KB · Visninger: 20
  • 02BD7637-9E91-40AF-B180-54B4DDE978EE.png
    02BD7637-9E91-40AF-B180-54B4DDE978EE.png
    101,9 KB · Visninger: 20
Back
Topp