Tidlig ultralyd, innvendig eller utvendig

Jeg kan jo gjerne oppdatere - jeg var på privat ultralyd i dag tidlig og da tok hun utvendig. Hun sa de ofte gjorde det om man var mer enn 9 uker på vei og hadde normal kroppsform ☺️
 
Jeg kan jo gjerne oppdatere - jeg var på privat ultralyd i dag tidlig og da tok hun utvendig. Hun sa de ofte gjorde det om man var mer enn 9 uker på vei og hadde normal kroppsform ☺️

så greit å vite :)
 
Innvendig uke 7 og utvendig uke 8
 
Var på innvendig UL i dag 11+6, men det var hos gynekologen min.. tror kanskje ikke de tar utvendig ultralyd der da det bare står innvendig på nettsiden deres:rolleyes: Uansett en fin opplevelse med en liten, aktiv krabat som danset som bare det :)
 
Jeg tok utvendig hos legen i dag (8+3) men det var et lite bærbart apparat med en knøttliten skjerm uten særlige finesser. Men så en klump med et bankende hjerte da :love7De hadde ikke innvendig UL. Ingen grunn til at legen tok UL altså, hun hadde bare lyst samtidig som jeg var der :p

Skal på privat UL i morgen så kan oppdatere hva som blir gjort da :D

Tok innvendig! Jordmoren på klinikken jeg var på pleide å gjøre det fram til uke 11 fordi det ga best bilder (hadde topp utstyr altså)
 
Back
Topp