Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har selv vært på ultraportalen i mine forrige svangerskap, og er forsåvidt fornøyd. Bare tenkte å høre om noen andre hadde gode erfaringer med andre steder.Vært på ultraportalen to ganger (i uke 10 og 11), fornøyd derVar ikke interessert i kjønn så vi var med vilje for tidlig til det. Samme jordmødrene som jobber på nasjonalt senter for fostermedisin på sykehuset, så veldig trygt og godt syns jeg. Hørt mye bra om medicus og, men ikke vært der selv. Trenger ikke såå mye ultralyd
![]()
Klinikk femme f.eks, er jo et relativt nytt tilbud.Det er en mannlig lege som tar ul der eller?Sentrumgynekologi var vi hos, både med førstemann og med frøkna i magen. Utrolig fornøyd! Fikk med bilder, både vanlige og 3D. Var der uke 6, uke9 og uke12. Anbefales på det sterkeste!
Synes også det var veldig bra her! Anbefales!!Sentrumgynekologi var vi hos, både med førstemann og med frøkna i magen. Utrolig fornøyd! Fikk med bilder, både vanlige og 3D. Var der uke 6, uke9 og uke12. Anbefales på det sterkeste!
Ja det er mannlig lege, Stig. Første svangerskap var samboer skeptisk til å bruke så mye penger på privat ultralyd, men etter en time hos Stig var han enig om at det var verdt hver en krone, og vi dro 4 ganger tilDet er en mannlig lege som tar ul der eller?
Sa dem noe om kjønn når du var der i uke 12?

Så bra, har hørt bra om han tidligere også, så kanskje vi prøver å bestille der daJa det er mannlig lege, Stig. Første svangerskap var samboer skeptisk til å bruke så mye penger på privat ultralyd, men etter en time hos Stig var han enig om at det var verdt hver en krone, og vi dro 4 ganger til
Førstemann var gutt, der var det helt tydelig en liten fant mellom bena og vi fikk vite kjønn. Legen presiserte at så tidlig som uke 12 kan di ikke si helt sikkert hva det blir men der var han relativt sikker.. Jeg er nå gravid med jente, og da var det vanskeligere å se, men han helte mer mot jente enn gutt. Det er nok for at kjønn ikke er helt ferdig enda i uke 12, så kan være vanskelig å se forskjell.
Jeg har vært på tidlig ultralyd på Medicus men bare å bekrefte at det var MA. Også,har vært hos Medicus for habituell aborter og fertilitet utredning. Jeg var fornøyd.Flere som har vært på tul i Trondheim?
Har bestilt time hos han i uke 13, gleder megJeg var på Medicus når Stig (som er nevnt lenger opp) jobba der, anbefaler å dra dit han jobber! Veldig fornøyd med han altså, så snill og vennlig. Han fant en unormalitet hos meg og forklarte med både ord og tegning. Gjorde det skremmende til noe ikke fullt så skremmende likevel![]()
Eller, dvs, kanskje like mye spent! Håper alt er braPå KBS må man nok ha henvisning for å få TUL. Men blir OUL der etterhvertJeg var på Kvinne-barn senteret i uke 12. Synes det gikk helt fint. Litt ubehagelig når jordmor trykka så hardt for å finne de ulike organene. Ellers hadde jeg ikke problemer med å se kjønn selv, så spurte jordmor, og hun var like enig som meg selv om de ikke kan si det helt sikkert.

Måtte han lete lenge etter å se kjønn?Var hos ultraportalen uke 9 og sentrum gynekologi rundt uke 15. Står på hjemmesida til sistnevnte: «Fra uke 13 kan vi også forsøke å finne ut hvilket kjønn barnet er». Vi fikk vite kjønn, men det var ikke bare bare. Venter en gutt.
Har bestilt time hos han i uke 13, gleder megEller, dvs, kanskje like mye spent! Håper alt er bra
Gikk det bra med lille i magen din da?
Måtte han lete lenge etter å se kjønn?
På KBS må man nok ha henvisning for å få TUL. Men blir OUL der etterhvert
Klarte du å se kjønnet selv i uke 12?Tydelig gutt det da sikkert?
![]()
Fikk ultralydbilder og ser det samme der